Jumat, Maret 04, 2011

umur dah tua, tapi fikiran tak matang ! selamat hari jadi liyana musang (?)

Selamat pagi.

alhamdullilah, syukur kepada mu YaAllah , dah berumur duapuluhdua dah pun pukul 5.06pagi tadi , hihi ehemmmm ! pagi ini nak senyum je boleh?









nanti nak print screen lagi, sekarang nak pergi kerja hihi,

sebelum tu nak mengamuk kejap ! apa ni celcom deduct duit tanpa saya guna apa apa. tensionggggg gila oi ! semalam nak subcribe bb 250 tapi tak boleh. sampai lima kasi buat dia tetap cakap 'sorry we're unable to proceed your request at this point, please try later' lepassssssssss tu, bangun tadi ingat nak subcribe ah kan, skali dah kering kredit T_____T sampai hati celcom buat i cmni, tau lah bufday i today means i dapat panggilan + sms percuma untuk 8pax, jangan lah sampai kering kredit i dikerjakan. isk nasib baik lah dh gaji, kalau tak? HARUUUUUN!
twentytwoooo, be nice tauu? grr
Note : emak and apak nyanyi "HAPPY BIRTHDAY TO YOUU, HAPPY BITHRDAY TO YOUUU, HAPPY BIRTHDAY TOO YANAA, HAPPY BIRTHDAYY to U" sambil dua dua kepenatan mencari rezeki, rasa nak menangis bila teringat aku la anak paling degil dan banyak buat masalah masa remaja dulu, banyak ! jahat betul aku :(

tq nadyaa untuk kad tomei ini kihkih

Note : sahabat saya dunia akhirat, sentiasa ada bila saya marah, bila saya nangis, bila saya happy, bila saya rasa nak mengamuk. mereka sabar, tak pernah cakap buruk pasal saya atau beri gelaran yang tak elok walaupun mulut saya memang jahat, memang saya selalu buat org mrh, saya tak matang dalam berfikir,tapi saya terharu kerana dia dan ayuna sentiasa sabar, saya ingat lagi waktu saya terima fwzQram dan mula nak bercinta kononnyaa *MALU :") saya tanya dieorg "betul ke apa kita buat? betul ke fwz ni org yg boleh jaga kita nanti" T_________Y tipu la kalau kita tak pernah gaduh kan cik kan? sentiasa gaduh, sentiasa ejek ejek, saya ayam, dia singa, ayun itik tapi tak pernah terlintas dalam hati ia sesuatu yang teruk. dieorg kenal saya ! untungnyaa saya T______T

Note : beruntungnya kalau dapat macbook air yang bernilai rm3,299 secara percuma untuk birthday kali ini isk =.="
saya nak minta maaf banyak banyak kepada siapa siapa yang terasa dgn saya, tanpa sedar saya buat salah saya minta maaf. saya tahu kekurangan diri saya, saya berharap sangat saya berblogging secara bersih tak pernah terlintas dihati nak cari musuh. SAYA MINTA MAAF BANYAK BANYAK .kalau awak nak saya letak nama, boleh, tinggalkan komen dan saya boleh masukkan nama awak dalam entry ini. saya berharap sangat kita mcm dulu balik :(
kbai.

37 komentar:

  1. hoi hoi liyana...dah tua...welkem in da club!
    hepy bufday yg ke dua puloh dua...moga sukses, makin cute, dpt nuff byk, bnjer aku!

    heh heh heh...
    skrg ni kita da sebaya...dlm erti kata lain, kamu junior...



    camtaek!lol~

    BalasHapus
  2. hepi besday cik akak..
    ngee

    BalasHapus
  3. Hello bday girl!!
    Happy beday to you..

    Doakan u lebih sukses in future
    ,happy2 selalu & dimurahkan rezeki! :)

    BalasHapus
  4. hepi birthday sis!! semoga pjg umur dan murah rezeki =D

    p/s: kita samer umur rupa nyer. lol =D

    BalasHapus
  5. selamat hari tua untuk mu!!!hehe..

    BalasHapus
  6. happy birthday yiyin..tak mau la sedih2..bukan semua boleh terime kekurangan diri kt, even kadagn2 kite pon leh menyampah dengan perangai diri kite sendiri, inikan pulak org lain kan. :)

    BalasHapus
  7. nangis terharu T____T

    semoga awak gembira dengan hidup yang cuma sekali je ni, oke sayang ? hehehe

    kite sahabat. nanti pegi dating tauuu ;)

    BalasHapus
  8. selamat beranak day yiyin <3

    BalasHapus
  9. happy besdey kak yiyin !
    may Allah bless u always =)

    BalasHapus
  10. tua-tua sitampuk manis..
    diluar tua didalam manis..
    err..boleh ke?

    BalasHapus
  11. Happy Birthdayyyy...
    semoga mandapat apa yg dihajati n ceria2 selalu :)
    dah 22 dah.. kena matang lebih ni :p

    BalasHapus
  12. HAHAHA..maluuuu..kad burukkkk T_____T
    Ehhh,u tak aktivate bbm ke?

    btw,happy birthday again :)

    BalasHapus
  13. happy birthday.. moga tuhan panjangkan umur dan murah rezeki anda :)

    BalasHapus
  14. janganlah sedih2 dihari lahir kamu...
    happy birthday...
    hehhehe... (n_n)

    BalasHapus
  15. Happy Birthday <3
    Happy Birthday <33
    Happy Birthday <333
    Happy Birthday <3333
    Happy Birthday <33333
    Happy Birthday <333333


    Hehe, may God bless you :)

    BalasHapus
  16. happy tua day..ahaks...hehehhee ;p

    BalasHapus
  17. ohh madu , happy birthday . husband kita bagi hadiah apa? *wink2* :p

    BalasHapus
  18. Ynnnnn..
    hepi besday,umo kite dah sama = >...
    pic yiyin kekecik dlu comel ouwhhhh...
    muahh,jaga diri lek lok taw...

    BalasHapus
  19. hepi birthdayyyyyyy yiyinggg!!! hope kite akan jadi kawan sampai bila2 kan kan kan? ;) muuuaaahhh! *hugs*

    BalasHapus
  20. hepi besday yiyinn...hepi alwiz ye..

    BalasHapus
  21. happy bufday ynn..eh,kita sebaya eh?

    BalasHapus
  22. yeye , kak yinn dh tuaaaa, hihik ;p

    BalasHapus
  23. happy birthday ynn! ween pun nak minta maaf la kalau ada tersala silap dekat ynn :D

    BalasHapus
  24. hepi birthday ynn!!!
    semoge kekal bersahabat dgn singa&itik awk..hihi..aha, dan awak pnye bf..=)

    BalasHapus
  25. hehe happy birthday yiyin!!!semoga cepat kahwin!! :P

    BalasHapus
  26. HAPPY BELATED BIRTHDAY KAK YNN

    hehe,hrini baru online

    BalasHapus
  27. happy birthday kak ynn! comelllah diaaaa <3

    BalasHapus
  28. happy birthday..semoga bahagia selalu disamping family n fwzQram terchentaa..=D

    BalasHapus
  29. selamat hari tua cik liyana :)

    wahhh.. tua dah ni.. boley panggil macik dah.. hahaha :)

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !