Kamis, Desember 15, 2011

saya suka firedrill sangat sangat !

image

image

tido saya sudah terganggu malam tadi around pukul 2 terjaga dengar bunyi siren kuat gila tahu tak benda tu sebelah bilik je? dia punya bunyi nak runtuh katil aku dengar nasib baik katil besi bawah tu ada kotak tempat kasut tak ada lah runtuh akibat terkejut, kalau runtuh kan akan memusnahkan diri sendiri -.-

nasib baik ada penasihat awal awal suruh pakai bra baju proper sikit, jangan pakai uniform waktu tidoq KAHKAKAH kalau tak mesti aku tidur tak bangun bangun biasa lah malam malam kan sejuk tak kisah lah bunyi apa pun HAHA -.-

sebenarnya teringat memori firedrill dekat sekolah ada budak india lambat turun dekat padang lepastu bomba buat lawak dia cakap eh dah rentungggggggg ! kurang ajar pun ada lawak pun ada HAHAHAHA -.- okay dah jumpa lagi tahun depan.

aku harap kalau siren berbunyi lepas ni laju laju la aku bangun, kang aku pulak rentung -.-

9 komentar:

  1. kahkahkah! kalau ikut aty zie mls nk bgun tadi..biar "rentung" je kt bilik..da la dorg ketuk bilik mcm nk roboh pintu..=,=

    BalasHapus
  2. hye su cumill
    jom join contest senang kat blog erin: http://ehemsz.blogspot.com/2011/12/like-eisya-contest.html yang lain pon jom join

    BalasHapus
  3. True. Aku semalam pun bangun sebab panas nak mati kkm ni diorang cut electric. Aku ingat aku dah berada di alam lain. Nasib baik bukak pintu ramai yg blur2 lagi. Menapak ke court

    BalasHapus
  4. standard la tu..ak dlu dok KDO..ganggu gler..xsuke firedrill..huhu

    BalasHapus
  5. haha tu la dari zaman sekolah memang stendet -.- lagi lagi duduk hostel tiap tiap tahun mesti kene buat supaya pelajar tak leka HAHA

    BalasHapus
  6. HAHA adakah ko org terakhir yg sampai court tu? haaa aku ingat nak menyorok juga tapi nanti kepanasan takut lama sangat depa buat, rupanya 40minit ja, oke la tuu

    BalasHapus
  7. geramm ! haha tapi takpa kita support la perjuangan murni bomba bomba tu HAHA

    BalasHapus
  8. haha tak bolehhh, bahaya nanti kita dengar siren dah malas nak layan ngee :P aaaa nasib baik ynn terjaga 5 minit sebelum siren bunyi. siap simpan lappy semua HIKK

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !