Rabu, Juni 18, 2014

Bagaimana menghasilkan suatu postingan blog yang bisa menarik pembaca


Bagaimana menghasilkan suatu postingan blog yang bisa menarik pembaca, menurut pendapat seorang kawan baik saya yang tidak mempunyai blog. saya namakan dia sebagai Bella. Click untuk mengikuti instagram beliau.

Bella merupakan seorang kawan yang meminati saya dalam diam, katanya lah. Dia pernah beberapa kali membaca blog saya yang ketika itu hidup segan mati tak mahu, tapi hari ini saya beritahu lah dia gambar dia masuk blog saya. melompat kegembiraan seorang Bella bagai tikus bertemu keju kerana beliau tetiba popular (?)

mungkin gambar kak nora mampu menarik minat pembaca blog liyanalunia.com?
Jadi sempat lah beliau memberikan pendapat bernasnya bahawa setiap blog post perlu diselang-selikan dengan gambar supaya pembaca merasa tertarik dan terus membaca , lebih elok letak gambar lelaki hensem seperti Beto Kusyairy atau Shaheizy Sam. Namun sila kurangkan gambar lelaki yang sudah kahwin kerana risau gejala rampas merampas suami orang berleluasa . seram!


Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !