Jumat, Juni 20, 2014

Bila pelakon wanita kene maki dengan bapa.

Bapa mana yang mampu tahan kene kutuk, kene soal , kene perli , kene sindir dengan mulut-mulut puaka orang sekeling apalagi kalau anak dara sendiri yang buat perangai seperti dunia ini milik dia. Tidak sedarkah dia punya keluarga? Tidak sedarkah dia betapa menyusahkan dia pada keluarga yang terpaksa tahan muka tahan telinga dengan pertanyaan dan persoalan orang sekeliling?

Kita tak tahu apa terjadi pada keluarga mereka , tapi sebagai anak, anak perempuan terutamanya , menjaga aib keluarga, menjaga maruah keluarga adalah paling utama dan amat penting sekali untuk dijaga dan dipertahankan.

isu hangat petang tadi apabila seorang artis veteran yang memberi komen tidak berapa baik di instagram anak perempuan beliau. tak perlu rasanya nak masukkan screenshot komen tersebut yang ternyata sudah didelete oleh pelakon wanita tersebut.
Nabila Huda binti Suhaimi Abdul Rahman , siapa tak kenal? pelakon wanita paling berbakat. bagi saja drama sedih, drama gembira , drama gatal. apa saja watak dia boleh bawak dengan jayanya. tapi mengapa watak anak perempuan dalam dunia nyata agak sukar untuk abil bawak?


sebenarnya bagi public figure seperti mereka berdua yang ternyata ramai mengenali sehingga luar negara, masalah seperti ini perlu dibincang bukan di dalam social network seperti Instagram atau Twitter. 
whatsapp kan ada? wechat? ke pakai public phone lagi :(

atau mungkin , handphone artis veteran itu sebenarnya di curi orang dan orang itu memberi komen seperti itu pada anak perempuannya?

(T__________T)


2 komentar:

  1. emm, dua2 slah kan..yg anak pun jga la tngkah laku msti la bpaknya kna nasihat..tpi yg bpak pulak gunakn media sosial..dah dua2 public figure..mmg cari msalahlah..tpi tu la, mna nk tau, skng ni kn mcm2.. hack la..apa la..huhu..

    BalasHapus
  2. uiks! masalah sungguh. sekejap aje, nabila huda upload gambar ngan teman lelaki misteri, tuptaptuptap dah heboh serata sosial media. sume nak fitnah.. aaa... andailah ini sekadar 'drama'. hmmm

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !