Kamis, Juli 10, 2014

Idea untuk hantaran pertunangan

Selepas berkenalan dan beehubungan selama 7 tahun akhirnya seorang liyana dan seorang faweez memutuskan untuk melangkah ke arah yang lebih serius. Iaitu ke alam pertunangan pada shawal ke 6. Oleh kerana saya bukan orang yang jenis kreatif dan inovatif , saya tidak tahu macam mana rupa hantaran saya kelak

Tetapi si dia punya eksited nak tunang tu awal bulan julai pun dah siap. Saya masih terkial-kial lagi T.T

Belek-belek instagram ternampak hantaran di dalam screenshor tersebut , hati aku dah terpaut. Rasa nak pergi kedai barang kahwin , beli bunga halus tu je. Dah , hias je lah dengan reben ke apa ke kalau kosong pun okay.

T.T

Pening

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading