Kamis, Agustus 21, 2014

Bila siti nurhaliza layan kpop


Bila Siti Nurhaliza layan k-pop tetiba Nora Danish pun nak join layan sambil siapkan FYP dia. Ye awak, FYP saya masih belum siap, thesis ke mana projek kemana dah lah kene buat tajuk yang tidak diminati apabila penyelia bagi saya tajuk Taguchi Method dan semua tajuk yang saya beri dia reject retak tahu tak hati ini walaupun hati sebenarnya lembut macam lidah kalau awak tak percaya belah-lah hati awak T______T

Sejak bila pula engkau menjadi Nora Danish ? adakah sejak azali atau sejak menggunakan vanish pembersih kotoran di pakaian anda. Sekali gosokkan kotoran hilang atau sejak Nora Danish mengamuk apabila orang lain terperangkap 1 jam didalam lif atau apa-apa sajalah yang penting apila saya tatap wajah dara 2ne1 ni sebenarnya ada iras saya juga . ya kan? kan? T_________T  ka tidak? ka ya? you rasa camne?

tetiba taknak lah seiras dara takut-takut kak limah balik rumah kecil hati pula apabila terbaca blog saya kerana beliau lebih seiras dengan kak limah sebenarnya kalau berani buat kak limah kecil hati boleh lah saya setia dengan 'dara seiras saya' .

eh diam situ, sekarang saya nak ucapkan selamat kembali berblog kepada siti nurhaliza yang ramping dan juga kakak chika dan anak-anaknya nomenina, iwewes dan yusuf. Marilah kita mengasah kembali skill mengarang dan dikarang dan memusingkan kepala adik-adik yang tekun membaca blog kita KAHKAHKAH

1 komentar:

  1. HAHAHAHAHAH aku baru baca wei hahahahahahhahahahahhaah adu la siti nurhaliza sangat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !