Minggu, September 07, 2014

Coca-cola menghilangkan karat !

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ

Selamat pagi awak. Jadi awak mesti pernah tengok video viral di facebook dimana air coca-cola yang kita minum setiap kali beli popcorn di GSC atau TGV sambil menonton wayang atau set happy meal di mcdonald boleh menghilangkan karat ! Dah tengok ke belum kalau belum cepat pergi google 'coca cola menghilangkan karat' cepat tengok! Jangan jadi orang yang tak pernah tengok kelak anda tidak lah rugi tetapi kasihan lah pada diri sebab tidak pernah tahu keburukan meminum coca-cola itu kan? Jadi pada waktu cuti yang lalu, sewaktu sundate (sunday dating dengan pakwe) saya ada beli sebotol vanilla coke. Baiklah sepatutnya beli coke biasa tetapi teringin angad angad terus kita beli vanilla coke konon nak minum ciked la ahaks! Ciked je nk bagi hilang kerinduan begitu.
Jadi selepas lebih dua bulan penyepit spagheti ini berkarat sebab terendam kita lupa cuci pinggan shawal yang lalu ketika mee goreng dan mihun goreng menjadi santapan tetamu yang datang jadi masa ini lah sesuai untuk menghilangkan karat di penyepit itu !
Maka , saya kepilkan gambar ketika merendam penyepit ke dalam air vanilla coke 500ml dan gambar kemudian selepas menggosok karat dengan air coca-cola iteww

4 komentar:

  1. dahsyat kan? naseb la xminat minum air coca cola.. hehe

    BalasHapus
  2. mana gambar setelah digosok!

    WE WANT MORE!!!!

    BalasHapus
  3. Hoho! Tak pernah plak try.. Tapi ittew suka jer Vanilla Coke.. Cuma sejak 2,3 menjak ni dah jarang minum air bercarbonate.. Jaga kesihatan katanya.. Ahaks!
    Rosmiza Ali Official Blog™

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !