Senin, September 01, 2014

The Versatile Blogger Award

Agaknya sudah lebih 2 dekad(okay tipu, ini tipu pelis dont percaya me , me not so old to main the blog LOL) tidak bermain tag-tag ini apabila diberi kesempatan ini tergamam juga kerana terus menerus tiga orang gadis manis ini meng-tag seorang liyana lunia yang lemah longlai, bersopan santun amalam mulia. jika anda tidak mengenali saya, ini lah masanya untuk kita saling mengenali ahaks!

Seorang liyana lunia aka Nora Danish telah di tag oleh tiga orang makwe. Terima kasih awak-awak ekrana memberi kesempatan untuk saya menerima award yang menawan ini ahahahaks.

Syarat :

- Thanks to the person who gave you this award
- Include a link to their blog
- Select 15 blog / blogger you've discoverd / followed regularly
- Nominate these 15 to the Versatile Blogger Award
- Tell the person who nominated you with 7 things about yourself

Jadi sebelum saya menyerahkan award ini kepada 15 orang yang bertuah, ayuh kita senaraikan 7 perkara menarik atau tidak berapa menarik tentang Liyana Lunia yang cute ini ahaks


  1. Seorang pendiam, tetapi jika sudah sejam dua bersama boleh jadi orang paling gila dalam sejarah perkenalan awak dan saya. Ya! saya boleh mebuatkan anda gila, dan menyayangi saya dalam sekelip mata kahkahkah
  2. Mempunyai berat yang melebihi sepatutnya. lengan pun dah macam kayu balak tetapi masih kekal mencintai makanan . kenapa saya makan banyak makin gemok tetapi awak makan banyak tak gemok-gemok. tak adil tahu tak!!!!
  3. mudah terasa hati. walaupun saya seorang yang ceria dan cute tapi saya mudah terasa jika anda tertinggi suara atau termengata mengenai saiz badan atau terambik bahagian makanan saya memang saya terasa lah sampai bebila saya ingat tau! kahkah
  4. tidak romantik langsung kasihan bakal suami mempunyai bakal isteri yang begitu garang dan cute seperti saya. tak romantik macam takkan la dapat kad-kad cinta tetapi awak untung lah tidak perlu balas ayat-ayat cinta :')
  5. Sekarang sedang mengganggur. mencari pekuang untuk bekerja tetapi banyak requirement nak berbahasa cina. menyesal pula saya tidak masuk sekolah cina zaman belajar di darjah 1 T______T
  6. berumur 25 tahun dan bakal mendirikan rumah tangga pada 2015. insyaAllah
  7. nama manja dikalangan temen temen adalah yiying. emak tanaya kenapa yiying, nak explain detail terlalu complicated pula maka ringkasan dia bermula dengan nama pendek Yana jadi Ynn kemudian jadi YIYING. ok dah
jengjengjeng! sekarang siapa pula lucky 15 yang terpilih? ayuh mulakan dengan

8 komentar:

  1. hahahah nampaknyaa kite lebih kureng la kak nora danish!hahaha

    thanks tag. kite da buat entry nih jugak.. jemput baca http://loveneddy.blogspot.com/2014/08/7-things-about-cik-nadyya-versatile.html

    BalasHapus
    Balasan
    1. HAHAHA alaa dah kene tag awal-2 ye takpe2 kita baca jugak psl neddy ni! heheee

      Hapus
  2. mcm comel je, mcm cute je..hehe..

    BalasHapus
  3. Fakta nombor 2 tu... KITA SAMA HAHAHAH XD

    BalasHapus
  4. Alaaa rinduuuuuu ! Lama tak datang sini. Banyak dah update dari akak yang saya terlepas seperti akak dah off market hihi.

    BalasHapus
  5. Kita dah jugak buat benda alah ni. nnti baca taww! wiwiwi

    BalasHapus
  6. Kena tag gak ari tu.. Tetiba plak kena tag.. Haha! Macam janggal rasanya bila dah lama tak main tagging2 nih tetapi tetiba berduyun2 org mentag.. Ahaks!
    Rosmiza Ali Official Blog™

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !