Rabu, Oktober 01, 2014

DAILIES® AquaComfort® Plus Toric contact lenses in Malaysia


Beberapa hari yang lalu, saya telah dijemput oleh #butterflymalaysia untuk memeriahkan majlis pelancaran DAILIES AquaComfort PLUS TORIC WITH BLINK ACTIVATED MOISTURE TECHNOLOGY di Majectic Hotel, Kuala Lumpur. 


Bergambar beramai-ramai bersama Butterfly's Project Bogggers sebelum pelancaran bermula ! dan secara tiba-tiba dapat merasakan aura kecantikan mereka merasuk ke dalam diri ini !! baiklah over betul engkau ni liyana



Siapa pemakai contact lens mesti pernah rasa rimas dan tension bila pakai contact lens mulalah mata menjadi kering, mula lah gatal , mula lah segala mula kan kan? Oleh sebab itu Alcon mencipta 1-day disponsable contact lens yang boleh tahan selama 20 jam tanpa perlu kita tanggalkan , cucikan dan  rendamkan. cuma pakai sehari suntuk dan terus buang. Jimat masa betul kan?



The disposable contact lenses feature the proprietary Blink-activated Moisture Technology, designed to provide lasting comfort with crisp, clear vision until the end of the day.

Menarik? Kelip mata sahaja kita rasa moist, mata tidak kering. mata jadi selesa. silau malam pun berkurang ! ah apa ke bagus sangat contact lens ni woi!



Kita yang tidak pernah pakai contact lens ni pun terus rasa macam nak cari contact lens dekat kedai tetapi di akhir majlis pelancaran itu pihak media/bloggers dapat memiliki Dailies Aquacomfort Plus mereka sendiri secara percuma untuk dua bulan ! ahaks. boleh lah pakai contact lens masa nikah nanti awaaaaaaaa!

Tetapi anda tidak lah perlu bersedih kerana Dailies Aquacomfort Plus akan menjadi milik anda pada October ini dengan harga lebih kurang RM130 untuk sebulan. 30 mata palsu untuk anda dengan harga rm130! berbaloi? kan? cakap lah kan !

Kemudian sesi berselfie sebelum menternak lemak. Selfie pula dengan blogger yang boleh masuk kepala gila ini

Bila ada mereka ini terus gamat dunia kita


Baiklah menjadi seorang liyana yang jakun ini apabila masuk kedalam majestic hotel terus macam tidak keruan. LAWA GILAAAA memang classy angad rasa macam picisan. bagaikan masuk kekandang harimau rasanya *tetiba*


sayang, nanti kita kahwin dekat sini nak tak? ini meja tetamu kita. cukuplah 20 orang tetamu sahaja. amboi dia nampak tak betapa kedekutnya nak jamu 20 orang sahaja tak adalah saya tidak lah sebegitu kedekut kahkahkah tapi memang lawaaaaa tempat ni ya ampun ! makan-makan didalam gelas kaca dipenuhi bunga-bungaan yang mempersonakan. sudah jangan berangan

Thanks Butterfly Project Blogger and Pat Lin for inviting me!

2 komentar:

  1. cantik gambarr kat taman mungeee ituuu awaaaa

    BalasHapus
  2. Tak buat lagi entri ni.. Huhu.. Ingat nak taip after dapat lenses nanti.. Boleh? haha!
    Rosmiza Ali Official Blog™

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !