Rabu, Oktober 01, 2014

Minyak naik lagi ! #20sen #minyaknaik

Harga runcit baharu petrol RON95 adalah RM2.30 seliter. Harga diesel adalah RM2.20 seliter. Kenaikan bermula 12.01 pagi, 2 Okt ini - KPDNKK

 Maka bermula lah sesi berdebat minyak naik di twitter. selaku ratu twitter bak kata nanie, mestilah saya pun turun serta berdebat kahkahkah ! Baiklah minyak naik 20sen ! sila isi minyak malam ni dan berebut lah anda bersama orang-orang lain.

Ada orang kata 'alah setakat naik 20sen apa lah sangat' 
kalau dia bossned boleh lah beralah-alah. bapak bossned kaya, bapak liyana lunia biasa-biasa sahaja. bapak chibi tidak pasti dimana beliau berada sekarang hurm

minyak naik 20sen tu kalau selama ni kita isi kereta kancil rm10 mungkin dapat lah 5 liter, pasni kalau isi rm10 maka dapat la 4 liter. beza okay beza ! itupun kalau naik 5 liter lah selalunya saya malas perhati berapa liter masuk dalam kereta T______T



Jadi kesimpulan di akhir entry ini sebab nak pergi isi minyak kejap lagi ni, 
siapa nak tumpang kereta perlukah kita minta duit tambang? KAHKAHKAHKAHKAHKAH amboi gelak

7 komentar:

  1. fuhh naik lagikk..

    gamba last tuu mnusuk kalbu sgt -.-

    BalasHapus
    Balasan
    1. gambar PM tersayang kita tu kan :'))) ahaha

      Hapus
  2. Macam mana nak marah dengan nada comell kak? --' sobb.. sob..

    BalasHapus
    Balasan
    1. wah marah dengan nada comel tu hanya orang tertentu sahaja yang dapat buat tau haha

      Hapus
  3. nanti kalau kita tumpang yiying, kita nak bayar okayyyy. hehe. aci takk?

    BalasHapus
  4. Lepas ni pakat naik beskal ramai2 gi event.. Boleh? Ihiks! ;p
    Rosmiza Ali Official Blog™

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading