Selasa, Oktober 07, 2014

That feeling of betrayal

Hahahamboi boleh tahan puaka juga ya sudah beberapa hari blog ini kembali sunyi.  Sakan beraya dan mengorbankan daging-daging korban kedalam perut maka lemak juga bertambah sakan.  Berkorban apa saja nama dia.

Selalu juga lah bila terlupa nak basuh pakaian dalaman yang sensitif ini guna tangan,  termasukkan dalam washing machine maka terkeluarlah besi yang mencucuk-cucuk lemak yang ada.  Boleh tahan kurang ajar punya besi !

Begitu juga bila kita dah percayakan orang tapi orang tu tikam belakang kita.  Diam-diam

Sakit angad T__________T

5 komentar:

  1. hahahaha.. entry ni lawak.. buang la besi tuuu -.-

    BalasHapus
  2. weh beli la senza! hahahhahah 2 tahun pakai kaler maintain masuk machine pun besi maintain x bengkok! HAHAHAHAHAH JIMATT!

    BalasHapus
  3. basuh bra dalam mesin, beli bekas untuk cuci bra RM5 kat daiso, masuk bra dalam mesin. Biasanya takde la terjadi peristiwa dawai terkeluar2 dan out of shape. :D

    BalasHapus
  4. Memang sakit sangat bila kepercayaan yg kita bagi kat orang tu selama ni dikhianati.. I know the feels..
    Rosmiza Ali Official Blog™

    BalasHapus
  5. deeeeeeeppp sangatt entryyy iniiiiii

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading