Minggu, Desember 07, 2014

Kad Kahwin Kreatif Gilaaa

Bulan 12 adalah bulan kegemaran pasangan mendirikan rumahtangga dan bulan ini juga bulan pelajar bercuti dan bulan ini juga semua rakyat malaysia dikelaskan sebagai obese diperingkat tertinggi.




Bulan ini juga la kita boleh terima pelbagai jemputan kad perkahwinan. Ada yang biasa-biasa sahaja dan ada pula yang terlampau kreatif.


Makan hati la aku tengok ke-kreatifan rakyat malaysia ni. Sebab kad kahwin iols 20sen saje. Huhuhu




Sebenarnya tertanya juga berapa ya kos membuat kad-kad super kreatif camni? Hurm


6 komentar:

  1. kreatipp. duit pun habis jugak. hahaha

    BalasHapus
  2. comel and kreatif gilaaa... jelesnyaaa... hihi

    BalasHapus
  3. Ikut bajet kite.. Tayah ikut mood org nak berkreatif sangat.. Huhu.. Sebab nanti orang buang jgk kad tu.. Jangan amalkan pembazironnn.. Akak dulu lagila, 15 sen jer.. Tu pun nasib baik hubby graphic designer.. Design sendiri je.. Just bayar kos printing jelah..
    RosmizaAliDotCom™

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading