Jumat, Mei 08, 2015

Kehadiran yang ketiga!

So lately ni rasa lapar dan mengantuk lain macam. Macam lain sesangat la selalu waktu pagi camni layan kucing dekat rumah ke siram pokok bunga ke menanam daun kari belakang rumah ke tapi tidak lagi sekarang.

Rasa badan macam letih dan tak pernah tidur pula. Makan pula setiap beberapa jam rasa lapar. Ini petanda-petanda berat badan makin meningkat ni tapi apakan daya seorang liyana tidak kuad, terpaksa lah beliau tidur dan makan dengan kerap kahkahkah!

Tapi kasihan suami kekurangan tidur sibuk bekerja, isteri dia belum lagi dapat panggilan mana-mana boleh tahan stress juga nak shopping pun terpaksa fikir dalam-dalam. Hmm apa gambar dekat resume tu tak cukup cute ke ha! Huhuhu

So selepas beberapa hari lewat piyed maka seorang liyana dan suaminya eksaited nak buat UPT dan beli dekat watsons rm5 ingatkan nak beli clear blue tapi kenapa macam mahal sangat ni tak mampu la nak beli clear blue digital yang boleh keluar pregnant nkt pregnant berapa weeks tu daripada mmbeli awak baik saya minta suami saya dominos kakakaka hmmm

So ujian dibuat lepas bangun tidur pukul 5am masa tu ingat nak bangun sahur tapi pergi test dulu lah...


Masih suci murni tiada cela lagi!


Ada dua line (positif kan!!!!) tapi samar-samar kene tunggu dua minggu lagi untuk buat scan dengan doktor. Buat masa sekarang kene jaga budak kenit ni dengan lebih berhati-hati. Papa dia excited sampai mama dia menitik air mata :) alhamdullilah dengan rezeki yang dikurniakan untuk kami sekeluarga. 

No wonder la lately asik lapar asik mengantuk asik moody ciked-ciked marah suami merajuk dengan suami, mennagis tanpa sebab rupanya petanda kehadiran dak kecik rupanya :')


Pastu tak puas hati sebab samar-samar hari tu kan, lepas 16hari lewat kita beli lagi satu UPT terus buat test pada diri sendiri, siap mebebel dekat guardian nape yang rm5 tu takde yang ada rm10 ya ampun dekut betul kakakaka T__________T



Kalini dapat pekat terus dah HCG tu :') jadi hujung minggu ini ke akan ke klinik untuk buat pengesahan and check kedudukan dak kecik ni kan. kalau bertuah leh tengok heartbeat dia.

Allahu, tak tahu nak cakap camne T__________T terlampau bahagiaaaa sangad sampai rasa nak shingshingairmatabercucuran .

Hai dak kecik, duduk dalam rahim mama leklok tau!

7 komentar:

  1. tahniah yiying! jaga diir bebaik k! hehe

    BalasHapus
  2. Tahniah, akak. Semoga Allah permudahkan semua urusan akak. Hihi ;)

    BalasHapus
  3. Wah.bestnya nak dapat baby. Tahniah kak :)

    BalasHapus
  4. seronokkan perasaan bila tahu kita mengandung ? muni dah penah rasa n skrg dh keluar pon baby . hehehe . . neway congrats dear :) jga elok2 tao !

    BalasHapus
  5. Bestnyaaa! Nak jugak. Hahhahaha! Btw, congratulation Yiying. Take care:P

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !