Sabtu, Juli 16, 2016

Alkisah nama anak

Muhammad Alfi Fayyiz Bin Muhammad Faweez Iqram 

Panjang betul nama anak aku bila digabungkan dengan nama ayah dia hahahahhaha!

Sebelum bersalin memang tak expect dapat anak lelaki. Kitaorg ingatkan baby girl sebab orang kata pregnant baby girl ni alahan teruk baq ang. Aku alahan teruk sampai lahir la budak kenonet ni. Tiap masa muntah, nak masak untuk suami muntah, bau orang memasak muntah, bau perfume suami muntah.

Memang teruk la sampai berat masa pregnant tak naik-naik. Kene bebel dengan nurse tiap kali checkup.

Ok tadi nak cite pasal nama anak kannn?

So kitaorg sibuk la cari nama baby girl. Memasing nak simple and berciri bunga

Orked
Dahlia
Melur
Cempaka
Lily
Mawar

Sampai tak terfikir pasal nama babyboy eh lagipun nama baby boy susah la T.T 

Okay pastu dah selamat meneran, doktor tunjuk baby siap tanya baby apa ni? Aku masa tu blur habisvtapi aku nampak benda hitam kat kelangkang dia hahahahahah rupanya burung dan telurnya hahahahahah

Jadi sepanjang 7hari berpantang tu aku decide nak bagi nama bermula dengan A sebab aku nak dia jadi orang pertama kat sekolah tu T.T tapi nenek-nenek dia suruh letak Muhammad lebih molek katanya..

Kat JPN pun suami masih teragak-agak nak letak ke tak dan kemudian dia letak juga Muhammad :')

Muhammad Kasih sayangku yang Berjaya . 

insyaAllah amin 💕

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !