Minggu, Juli 10, 2016

Perempuan menyusahkan #1

Perempuan ni memang suka menyusahkan.

Menyusahkan diri.
Menyusahkan suami.
Menyusahkan keluarga.
Menyusahkan kawan kawan
Menyusahkan kucing !

Tapi masalah utama dia tentulah menyusahkan diri sendiri! 


Contohnya macam aku lah!!!!

Nak cite ni nak cite semalam raya ke4 pukul 10pm aku rasa cam suami emo dengan aku tetiba je hempas bdn kat katil lepas balik raya. Aku ingat dia marah sbb aku nk naik keta kakak aku pastu aku pun sedih tengok dia emo . Memacam la aku fikir sampai tertido ! Suami marah aku la-suami terasa dengan aku la-berakhirnya cinta ini la- sampai mentik air mata aku...

So pagi ni bila dia dah okay baru dia bagitahu smlm dia sakit kepala lepas makn kambing

K

Abis yang aku fikir berbukan sampai nanes nanes tertido tu apa cite?

1 komentar:

  1. hahahahahaha, omg. sama je. perempuan memang suka fikir negatif. sama laa :(

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading