Senin, Agustus 11, 2008

blahhh

hai

oh aku x online selama seminggu online br dua kali pn masih tadapat update dgn baik dan borak dgn rancak, sgt lh sedih :( harap maaf kawan kawan blog ku.

cerita lampau

080808




ini gambar lampau di pusat tahanan awam bersama bufday gurl *bajet pdhal bulan june pnya gmbar :P


ouhhh, zana bufday . happy bufday sygg. berkuruunn da br nk menaip haha ape kes :P zana lh, balik je cls tgk dh ilang rupanya sudah berjumpa boyf dh tiga bulan tajumpa kt genting. sgt sengal nasib baik pkul 12.00am kiteorg dh balik bedak kehkehh :P


:nanges:
sedih acik zana da tamacam dlu :(


0908008



ini lh gambr terbaru bersama dia. aku memang sgt lh gebok. jadi diam


dating? wahh syok abis sbb da berbulan tajumpa okay br sebulan jeh x jmpe syok sbb tgk die da kurang jerawat dan makin menggatal haha :P tp die comel sgt sgt sgt dan sgt. best gila dpt jumpa ap byk sgt lh reaksi sangat tuh duhh :P

rancang nak kuar awl awl tapi lambat bangun. sempat aku main game tapi dia dtg awl pulak, abis aku tasiap lg nasib baik dia tamarah hehee. disebabkan kelam kabut nak siap aku tertinggal dompet. pehh seharian berjalan tanpa ic. aku tanya kalau guna matrix tape ke. dia kate ok jeh, hehe alah berjalan dekat kuala selangor ap jeh yg ad, lst2 pegi bukit malawati tgk monyet. ohh aku skrg sedang leka bermain game bertajuk tropix denggg, si dia bwk kn mehun grg hasil masakan ibunya, dan aku makan smbil tgk monyet. ngee comel bwk anak wane emas emas cmtu. aku sgt terhibur. tapi bila dia dtg dan melompat2 atas pokok dekat dengan aku dan dia, trus aku jadi takut. duduk rapat rapat smbil memekak ckp takut takut KAHKAHKAH sje mengada :))

balik kami pegi makan kedai tomyam. kene rm 9.20 hanya makan nasi kosong dgn tomyam si dia dan aku hanya order nasi goreng kampung :) wahh, aku rasa mahal. ohh talupa juga xtension yg tiada logo sirim itu juga aku beli :) balik kami singgah seven eleven okay aku da amik dompet mse tu smbil itu aku pegi cimb check pt aku. aku dpt rm 1050 jeh bangang punya pt :))) haha. kemudian aku balik dan sambung main tropix
syggg, best lh dpt tgk pemandangan dkt bukit malawati tu hhi

100808

hidup aku dan ayun hanya depan laptop dan main game tanpa internet smbil itu msk lh nasi pukul 2 cmtu sbb bgn tidur pukul 12 lebih. abis lh aku kene mrh dgn si dia. penat nk explain haha :P goreng nasi dengan perencah lada hitam. sedap juga :P dan main game smpai tengah malam. okay tropix aku sudah nk menang tapi skrg tidak boleh main. bangang,babi,setan zamasdiuasnj*** maki pukul 12 mlm tunggu zalikha balik sbb nk sapu bedak kt muka. bufday dia lh weyyy :P hahaa

110808

hari ni. aku sepatutnya pegi lambat sebab kelas pukul 2 tapi sbb ade assgnmnt yg tasiap jadi aku kene gerak awl. cadang pukul 9.30 tapi pukul 11.30 br smpai unisel. pegi library nk online free tapi full, terpaksa pegi PP pusat pelajar dan pegi cc nasib baik lh ad kosong jadi serbu lh ape lg, aku hanya nak upload gambar pegi dating je sebenanya haha :P nk cr assgmnt tp tatau nk wt cemane, abis lh doctor setyawan itu mengamuk. tp ak yakin dia tidak akan mengamuk sbb dia suka zati hahahahaha :P


*tiada monyet sbb guna pc org lain cyber cafe


4 komentar:

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !