Selasa, November 04, 2008

#98

:16::16:

sedih aku nyah. sangat lah busy di lobi FITM ni.

**

hari ini aku ade project Operating System bai. penat dari pagi pkul 8 9 kami berbusy an weh :)

pertama sekali kite org lupa nak buat flyers utk kekanak rebina baca psl windows server. then kene wt ap tah aku dh lupa

kedua aku penat berdiri. oh lupa nak bgtau project ni sampai pukul 3pm sje. dan skrg br 2:16pm and rmai org sudah tade.

ketiga aku penat gila weh promote photoscape BHAHA. thnx to cik rara & cukis sbb buat i tau psl photoscape :P senang gila dari photoshop. seronok budak budak yang baru tahu pasal photoscape itu :D

keempat aku kene layan budak pandai yang berbau busuk. aku mintak bayar rm0.50 utk satu software and apa saja pun buat muka macam babi. kau tahu rupa babi bukan? macam tu lah rupa mereka bila aku cakap satu software atau apa saja cuma rm0.50.

berkira babi!

6 komentar:

  1. idung dia kembang kempis ke? huhu

    BalasHapus
  2. lol . kira murah lah software itu 50 sen kan yam T_T
    kalau i mtk rm2
    apa lh. bodoh mereka
    mestilh nk bayaran
    pepenat donlod kan yam :P

    btw. welcome :P
    i pon skrg jarang guna photoshop
    selalu guna photoscape saje :P

    BalasHapus
  3. incit fitri : aww. kembang kempis tape ni kembang tabule kempis kempis dh. punya mrh kene byr

    *koma

    BalasHapus
  4. rarawkus cyg : itu lh psl yam. geram i tahu. rse nk masukkan dorg dlm tong smpah jeerr geram i tauu wuuu

    BalasHapus
  5. kalau ye pun eksaited i dgn rarakus kenalkan u dgn potoskep xkan la sampai url kiteorg pun bertukar. ngehngeh

    BalasHapus
  6. aww cik cukis. u wt i kemaluan. tape nnt bila org nk knl ngn u kn nyah. dorg nnt pegi lh blog rara.

    *nak nak lg nyah yg muka lubang2 awkaka :P

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !