Rabu, Desember 31, 2008

#129 // mid nite



hai.

selamat dtg 2009. jom layan suster ngesot gengtayangan? bhaha :D

// aku seriusly tak pernah pegi klcc tengok bunga api kecuali lepak atas bukit dkt sri gombak ni. bhaha btol lah aku bukan jenis bersosial. dapat pakwe pn jenis duduk rumah. betul, cuma line skrg sesak kot lantas tadapat nak msg manja gedik dgn dia. boring

boring aku tengok azam azam aku kt bwh ni. sbb tu post entry baru bahah :D

// tadi aku pegi mydin. maklumlh nk balik unisel. nk smbung study. nk belajar rajin rajin untuk keputusan cemerlang. ade dua sem lagi. boleh ke aku tinggikan cgpa aku ni? haih =.=

aku kene belajar jadi lebih feminin. lebih keperempuanan. bermekap bagai. sgt lawak bila fikir balik.

// dh tukar nama blog. lepas ni nak cuba tukar url blog. BHAHA



memperbaharui


masa sarapan pagi tadi, aku tanya lh ma n apak.

*apa azam 2009 ma n apak?*

*bukan nak ape, nak tengok anak anak berjaya, berjaya dlm hidup, berjaya dlm pelajaran, jadi anak yg bersopan santun, berbudi bahasa.*

*sgt teharu, rse nak nanges je tau*


and tak pasal pasal cerita psl rumah sebelah kene pecah msuk.
orang melayu yang buat, kopak grill. bodoh kan? mat rempit kot sbb kawasan ni dekat dgn ulu yam, nk beli dadah ke tk tau lh. bodoh kan? kenapa dorg rompak rumah? bank byk kat selayang tu. tu lh, bodoh sgt melayu ni, nk rompak rumah org tak berada. baik kau rompak rumah siti nurhaliza. bodoh bodoh bodoh. org sambut tahun baru, kau sambut rompak rumah org.

*skrg rse sangat takut. duduk rumah mcm ni*


oleh sbb itu, kene lh selalu berwaspada, tambah alarm smua. haih, benci aku.
sabtu balik unisel, aku harap rumah tiada apa apa. abang aku polis, bia dia jaga. harap die bwk pistol balik tiap2 mlm, biar kene tembak si melayu rempit yg suka merompak org miskin. BODOH untuk org melayu itu yang tak abis SPM dan penakut nak merompak bank.

*mmg org melayu yang merompak, skrg polis sdg mencari, mst tgh takut smpai teberak*

dan dan apak suro aku masuk polis, dan abg pulak suruh aku belajar smpai degree sng jadi pegawai. tergelak besar aku. kalau aku jadi polis, dlm keluarga sudah ada 3 polis :P bhaha

*doakan aku ya, smoga hati aku lembut untuk menjadi seorang anggota polis*

11 komentar:

  1. same la kite.xper.bsosial dgn fwz je la yer.tu pun ok per ;)hee
    hepi new year cik yana !!

    BalasHapus
  2. bhaha tu lh psl nana, x pnah rse bersosial mcm org lain . tp best lg duk rumah smbil tengok bunga api luar rumah KAHKAH

    thnx nana

    BalasHapus
  3. syggg, cerita tu i dh tgk dua kali kt astro hehe :D

    BalasHapus
  4. i br nk tgk lps tu tade seni kate lst2 i tgk the shutter bhaha :P

    BalasHapus
  5. wahahaa!! aku pun nak try lah gak jadik lebih feminin wei. tlg ajo aku wei.hehehe!!

    BalasHapus
  6. Selamat Tahun Baru . :)

    BalasHapus
  7. bhaha. susah lh kalau aku yg ajar kau nnt.

    tape, mari kita sme2 belajar dgn sendiri :D

    BalasHapus
  8. ahh. senang tau hidup kalau jadi polis. tp u boleh penuhi suma ke ciri ciri polis? ketinggian u cukup x? BHAHA

    BalasHapus
  9. polis kene 157 ke atas. x silap lh :P i plk 159 or 160 :))

    BalasHapus
  10. Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
    Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !