Selasa, Oktober 13, 2009

silent readers i, tertarik dengan i sebab i cute HAHA

unisel sangat panas. bila bangun dari tidur i dah berpeluh² macam dalam kuali penuh rendang daging yang sedap kalau makan dengan ketupat daun palas confirm sedap gila. okay malas nak bayangkan kesedapan rendang daging dengan ketupat daun palas jangan sebut lagi ketupat daun palas lagi jangan sebut rendang daging lagi tapi dah banyak kali sebut ketupat daun palas dengan rendang daging sampai meleleh² peluh i sekarang HA HA HA. okay fine malas nak taip sebenarnya.

okay untuk pengetahuan kalian, my sayang readers yang follow i 298 dah jadi 299, (serius terharu T____T siapa si lucky 300? i love u, email i please HAHA) orang, and yang subscribe belog i seramai 375 readers, i sangat² terharu dan ingin meminta maaf berkali² kerana i sedang dan amat busy sekali. ini tahun akhir i dalam unisel dalam diploma industrial computing dalam hostel dalam jagaan pak guard dalam seluar dalam (?) jadi i sangat sangat tersangat busy cuba imejin bertapa busy nya i cuba imejin sekarang KAH kAH KAH.

jadi belog akan bersawang buat masa ini, bersawang dengan er kesunyian, visitor pun 38orang je sedih i HAHA. tapi tak apa, demi segulung ijazah (?) oh lupa i baru diploma KAH KAH KAH demi segulung diploma i rela tinggalkan kalian ewahh ye lah tu ta payah percaya sebab i akan update juga belog i and belog kalian semua KAH KAH KAH malas lah nak layan liyanaa.com jom balik babai.




i memang suka buat muka macam ni, sebab i rasa i cuteeeeeee *muntah HAHA*

*i ada seorang silent readers yang sangat kacak T_________________T

*dia add i dekat ym T_____________________________T

*i takut terjatuh hati Y_________________Y

*i cinta faweez iqram nizar sepenuh hatiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii HA HA HA

pfft babai annoying gila entry neh KAH KAH KAH

14 komentar:

  1. weh... ko add aku ke atau aku add ko "YM " ? wakaka kalau aku yang add.. adus.. kacak la aku yer ? huahuahua

    BalasHapus
  2. dan aku orang yang ke 300.. wakkaa aku boleh lupa nak follow ko.. asyik tekan follow .. terus terpadam ..huahuahua boleh terima x ?

    BalasHapus
  3. hihi comelnya entri ni sebab ada gambar u yang comel. eh eh siapa readers yang kacak. whooot whooot. faweez take note heh. ada orang dah tunggu ynn :D

    BalasHapus
  4. melz.

    blahahah agak aku an, aku yg add ko weh :P HAHAHAHHAHA.

    er, ala ko kecoh ah kecohhhh ah wehh :( tsk takpe lah t ingatkn aku ko follower ke 300. ehem :P email aku la sng whahahahahahahha

    BalasHapus
  5. rara.

    HAHAHAHAha ensem gila u nnt i email u :P HAHAHAHAHA

    fwzQram, abis laa u tsk T___________T

    BalasHapus
  6. aku followers ke berape yea..
    lupa la pulak haha

    BalasHapus
  7. UMP pon panas jugak
    i skunk pakai baju alas je kalau nak tido
    sejuk jeeee
    sumpah bess. heeeee

    BalasHapus
  8. UMP pon panas jugak
    i skunk pakai baju alas je kalau nak tido
    sejuk jeeee
    sumpah bess. heeeee

    BalasHapus
  9. Eh,Ynn mmg comel lah.
    Hihi.
    Wah followers sudah banyak?

    Lisa baru berapa je.

    BalasHapus
  10. ynn,
    pas kat i!!!
    hahahahaha..
    okeh pompuan ni memang tak malu betol.. pastu gatal.. hehe

    BalasHapus
  11. wah..aku nak laki kacak tu bole??pas2..haha

    BalasHapus
  12. bukan aku ker yg kck tue..hahahaah =p

    * erkk prasantan gwe..

    BalasHapus
  13. Salam..

    alolo, memang comey pun kamu, tu ramai suke.
    *aiyak, saya kacakk ke sebb sye silent reader.;p

    BalasHapus
  14. manusia.

    HAHAHA aku pun x tau, ish ish thnx jd follower aku hihi.

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !