Jumat, Januari 29, 2010

jangan buat aku emosi.

ini entry emosi. kau akan lihat aku emosi terus langsung tak ada KAH KAH KAH dah dalam entry. menandakan aku memang tengah emosi habis.

entry dimulakan dengan i paling tak suka kalau ada orang datang bagi pesanan pendek semacam ini :

' zzzz'
'tido'
'flymas'
'xpax'


WTFreak i tak suka lah macam tu, semacam tak ikhlas nak datang ayat macam itu buat i EMOSI pagi pagi menghadap kerja. eceh padahal tak ada kerja mana pun. tapi tolong lah datang belog orang ini macam kau datang rumah orang, bagi salam lah bagi teguran manis dipagi atau petang atau malam, bukan bagi ayat macam i maksudkan di atas.

pernah kau pergi rumah orang kau buat ZZZZZZZZZZZZZ macam itu? pernah? aku marah betul pagi pagi aku tengok orang datang rumah bagi msg macam itu. hormat lah sikit perasaan tuan rumah. bukan aku mintak duit pun untuk bagi satu salam manis tak aku tak mintak duit pun.


HAMBIK. MUKA EMOSI LAH NI t________t

tapi aku jadi emosi kalau kau dtg buat perangai macam tu. tak baik lah. tak baik. mengganggu emosi tuan rumah itu adalah tidak baik T________________T

okay lah i tengah emosi, i belum ke tahap mencarut lagi. jadi jangan buat tahu? jangan cabar KAH KAH KAH eh kejap nak sambung, kalau kau buat kan aku taknak masuk belog kau. serius ni HAHAHAHAHAHAHAHA

*u terasa ke? padan muka wek :P

10 komentar:

  1. selalu pompuan emo ni dia pakai baju gelap² pastu mata ada celak mcm panda, gincu hitam, tapi pakai tudung (islamik katanya)

    haha aku buat komen spam ke ni zzz

    taip zzz takpe janji klik iklan..bagus tuan blog suka

    BalasHapus
  2. ko nk ckp aku la tu eh?

    dh la teddy bear tak bagi bagi. cis abang juju kurang asam betul.

    heh tapi tuan blog yang ini taksuka yaww :D

    BalasHapus
  3. zzzzzzzzzzzzz haha :P
    tulah makin pendek makin senang agaknya u :P

    BalasHapus
  4. kakak manis.

    NI YANG RASA NAK MAKI NI. WKAAKAKA

    haah, makin senang la i tak masuk belog dia yey :P

    BalasHapus
  5. adakah liyana sudah berisi? :P

    BalasHapus
  6. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

    T__________________________T I pun benci tapi belum masa nak sound. Malas nak sound. Yang paling taksuka bila ada 'top blogger yang suka membebel dekat entri sorang-sorang' tu pon buat benda yang sama. Heh WTF? Pui!

    BalasHapus
  7. ᵀᴴᴱ ᴼᴿᴵᴳᴵᴻᴬᴸ DAKJAAT™ ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐.

    saya memang berisi, bukan setakat berisi, dh penuh satu guni dh pun T_______________________T

    rara.

    HAHAHahaHa malas nak sound direct, sound sunyi sunyi la mcm i ni ha HAHAHAHA

    hoi siapa tu top blogger tu :P

    ;p

    BalasHapus
  8. i nk cipta yg baru. siyes paling ringkas. satg tgk kt chat box eh. haha.

    BalasHapus
  9. Allah. tak lps plak. dia kata pendek sgt. hahah. taip sini ja la.

    ,

    oke. tu maksudnya KOMA. haha. klaka tak? klaka tak? -.-

    BalasHapus
  10. OTAK KETAT.

    heh dah kantoi tak dapat msg mcm tu. HAHAHAHA

    koma eh koma eh? bluek :P

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !