Kamis, Agustus 14, 2014

Tips buang masa dengan bijak

Tips buang masa dengan bijak ke tidak? sebenarnya tajuk dia. Kene ada ke tidak? Itu baru lah menjadi tips dia . WKWKWKWKWKW jadi untuk tips yang pertama dan mungkin akan ada tips buang masa dengan bijak ke tidak part 2 akan datang dalam 2 atau 3 minggu kita belum dapat memastikannya lagi.


Jadi tips dia mudah je lebih-lebih lagi anda pengguna smartphone. Smartphone paling murah pun dah melambak dekat NSK cuma tinggal anda berani ke tidak nak membelinya (mana taknya baru beli 2 minggu dah rosak cemane?)

Sebenarnya tak rumit pun , anda pergi google play dan download game yang melimpah ruah di ladang gandum dan have fun!! Itu sahaja tips membuang masa dengan bijak ke tidak? kita pada harini wkwkwkwkwkjw

Boom beach dengan kim kardashian hollywoof android game ni memang membuatkan saya ketagih. Seperti menabur serbuk heroin ke dalam handphone saya pula saya rasa tahu? Bayangkan bangun tidur nampak notifikasi

'Troop training completed'
Atau
'Your energy is full'

Laju saja mata ini terbuka walaupun sepet sebelah , tak mengapa janji nafsu menjalankan tugas ku terhadap dua game ini berjalan lancar. wkwkwkwk!
Okaylah nak mandi, tututuuuuu ❤

2 komentar:

  1. wow saya suka entry ini!

    wakakakkakakaka aku nak cite gak la aku tengah main game ape esok kahkah!

    BalasHapus
  2. mak aiiii stok game ke hape nii hehehhehee

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !