Minggu, September 21, 2008

Spagheti Bolognes resipi gadis melayu.

:35::35:

mungkin aku sudah dijangkiti virus gila post hasil karya *cik rarawrakus* agaknya, bagai mana virus ini berlaku? iaa ia berlaku apabila dalam satu hari anda mengpost sebanyak banyaknya entry baru wkaka :P

:43::43:

tapi aku takisah sbb aku yang menaip kamu semua hanya membaca. jika malas hendak membaca, sila saja melihat. aku yang penat menaip dan kau hanya membaca sambil mengorek hidung @ gigi bukan?


:bofu_32::bofu_03:

*br aku perasan, korek gigi lebih besar dr korek hidung*

oh, tadi kami masak tahu? masak spagheti yang penuh amat dgn hotdog. dan dgn diriku yang kesakitan akibat kesenggugutan yang agak parah T_T kesian aku terpaksa masak untuk member tercinta. aku lah tukang merasa. sekejap rasa air laici sekejap rasa kuah spagheti itu

:bofu_13:


sebenarnya entry terbaru ini, aku ingin melunaskan impian cik rarawrakus yang mengtag aku. for the first time die nk menyahut tag sbb nya, tag ini berunsur keperkahwinan T_T sungguh mengatal dan rakus T_T

*namun ada sedikit masalah disitu, jadi aku akan lakukan lain kali *kepenatan dgn line melembap ini* maaf cik rarawrakus, daku hutang itu tag T_T


:41::41:

APDETET

di pagi pukul 2.am ini kami sekali lagi memasak kuah spagheti yang ad lagi setengah botol untuk makan sahur pulak.. sungguh rajin anak anak gadis ini. *sila berbangga*

*ibu mertua semua, sila buka mata pada kami :D

ini ad gambar kuah spagheti untuk santapan mata kalian



:41::41:



dan juga spagheti yang sudah keras seperti benang untuk mengait baju anak cik cukis paling rakus dan cik rarawrakus. *gelak jahat*

yang ini, mak mertua sila jangan tgk, begitu bekecai anak dara masak T_T awkaka


:39::39:

8 komentar:

  1. rawrrrrr
    rararawrakus?
    awww tak kuase mak, nyah!~
    yamm, hehe sedap nampak spagetti itu
    letak cendawan kah yam?

    BalasHapus
  2. haha tu la skg ni panjang benor entry. hikhik. best gak bace. adehh benang jaet baju. keh keh . lawak la sis sayam ni ;p

    BalasHapus
  3. rarawrakus itu kuah kami guna hotdog saja tiada mushroom :( and chesse, and kuahnya dr botol cambel, murah lh dr prego rm3.40 jer, tp sedap.

    tapi waktu shur pnya paling sdp sbb kami tambah cili kisar, mak aihh, pedas u, meleleh hingus wakaka :D

    BalasHapus
  4. haha :D rasa happy jer bila post bende merepek raban ni T_T wkaka

    *aww ad x ciri ciri nk jd juara raja lawak?

    *bebangga

    BalasHapus
  5. sayam da lame x mam spageti.

    teringin plakkk

    BalasHapus
  6. wuu T_T beli la yam, wt sendiri lg rasa puas, detak cili padi ad lh cara ommelayu kiki

    BalasHapus
  7. acik..
    spegti 2 sdp ble msk blk time sahur..
    kte ske sgt2..
    walaupn spegti 2 dh keras..huhu

    BalasHapus
  8. wkaka, cik tgk lh spe yg msk, i dgn zati jgk, tp syg zati mrajuk :( huk

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !