Kamis, Januari 22, 2009

#133 // baharu.

hello

hari ini berjumpa lagi. jangan takut. aku bukan nak makan orang pn. kfc sdp lh jugak. rasa mcm dh lama tamakan kfc padahal sabtu lpas dh makan. lepastu perut mcm mengandung pulak asik mengidam makan prosperity mcd. nxt month dh abis dh tade, ta dapat nk makan prosperity =.=

okay tajuk kita hari ini adalah pengikut. atau followers

kenapa tiba tiba saja sebut pasal followers nih? okay. sbb belog aku mmg ta best, and aku sendiri sedar. ini belog untuk kepuasan diri sndiri. di mana aku cuba tunjukkan kepandaian aku mengedit gambar. bemain coding, bermain dgn tulisan sendiri. dgn personaliti aku. tempat aku isi masa terluang sbb aku sudah muak dgn myspace.

*kau? masih menggilai myspace?sgt lame. tapi itu lh masalahnya. bila dh bosan dgn myspacer, semua bertukar angin pada belog. sampai jadi tidak seronok dh, terlampau ramai.
ini belog bukan untuk kumpul ramai follower, sbb belog ini tidak sehebat belog otai otai lain. ia, aku sedar diri lh, bukan tasedar. kadang kadang bila ada org click tuk follow aku, aku mcm rasa aneh? apakah mksud dia click nk jd follower? sbb nak suruh aku jadi follower dia balik? oh jangan lh harap.

aku sudah jelik dgn benda yg seakan² myspace tahu? kau comment aku, aku comment kau? no no, ni belog. kalau belog kau best, dh tentu aku jd follower, tapi kalau tak? kau paham lh saja. kalau2 tiba² aku hilang dr list follower kau okay?

bukan kerek kejadah, cuma aku tasuka fungsi follower tu di salah erti. sekali aku meluat. aku akan meluat sepanjang² sungai kt unisel ni tau. its just my opinion, jgn plk kate aku poyo, kerek. aku takesa even tade follower pn, yg penting aku suka baca apa org type and cerita yg keluar dr fikiran dorg. dan aku hrp org suka baca ape yang aku taip =.=


bytheway

tiba tiba dapat pulak online dekat hostel ni. suka gila lh aku. anem ( roomate zana ) pulak dari pagi online saja =D ckup2 lh anem *mcm lh die tahu bhaha*

so, mcm mana? okay tak interface baru belog aku? ade macam girly kan? KAHKAHKAH. thanx rara, ajar i skit skit buat tranparent header tu. die pun kenoneng tengok aku tareti² mengbuat header transparent mcm tu bhaha

tiba tiba

aku rasa rindu nak berbual dgn teman rapat sewaktu di sem 1-4. bila masuk sem 5 semakin jauh. semakin tidak akrab. dan semakin sedih =.=




hai yana, aku rindu kau. bai

8 komentar:

  1. ekekekke :P
    apa lh u. mana de i ajr u
    KIHKIH
    rindu kt u :)
    ohh unisel ada sungai eh?

    BalasHapus
  2. rara //

    ade, ade u ajar byk. thnx sygg :))

    haa. ade tp jauh sket kahkah :P slalu kalo ujan lebat mst banjir kwsn jalan raya kahkah
    :P

    BalasHapus
  3. BHAHA :P
    i jadi follower u sbb serius tahu
    kahkahkah *tkut kena mrh ng u
    ekekeke :) i guna classic tmplts sng
    takda pk psl follower
    hikhik

    BalasHapus
  4. rara syg lg //

    kahkahkah, yang u tape lh, i awal² dh jd follower u. ni tk, de minah tu entry i pn takomen, lepastu tnggl msj, kate dh jd follower, sila do the same thing?

    KAHKAHKAH, die ni kenape kn? nk kumpul picca komen ke? boring gler org mcm tu.

    BalasHapus
  5. betul2.kadang2 org salah ertikan follower tu.takpelah ynn.buat xendah sajer..
    hope ure okay :)

    BalasHapus
  6. nana //

    itu mcm pnya org, saya tidak layan. kecuali lh blog bpk best. cm kasi sy feel mau curi2 tgk hari2 br sy mahu click lh.

    ni tak knl pn, br msg2 gne shoutmix then trus ckp dh jd follower and dah link then trus ckp, "do the same thing"?

    cm hape jer. kahkah. die jeles tgk blog fynn jamal rmai follower kot, pdhal blog dia? :P

    BalasHapus
  7. iesha pun tak suka orang yang suruh kita jadi follower dia .
    kalau nak , memang dah lama kita jadi follower dia .
    tol tak ?

    BalasHapus
  8. iesha //

    hai, thnx cmmnt entry ynn,

    oh, ye la sbb tu lh ynn tasuka. mcm nk memaksa plak. biar lh kita pnya sukahati nk follow ke tk, kdg2 rse aneh gila lh smua blog die nk follow, mcm betolje die bc stiap entry org len kan? :P

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !