Jumat, Desember 24, 2010

lelaki lebih nampak kacak bila dia bersih?

Selamat pagi


ini kucing, bulu lebat pun aku tetap gilakan dia. grr
kenapa lelaki suka sangat rambut panjang ala ala megan fox? tahu tak bila saya tengok lelaki berambut panjang, dada saya terus mendidih macam awak tengah panaskan air lah contoh dia, mula mula air tu tenang tapi bila dah panas baru dia mendidih macam gunung berapi nak meletus, contoh gunung berapi merapi (?) TAK MASALAH DIA sekarang saya boring ah tengok lelaki macam menggila berambut panjang.


ini jacob black, bukan saiful apek (T_T)

contoh lelaki berambut panjang yang saya tak suka adalah saiful apek HAHAHAHAMBIKAU . dah lah rambut semacam kerinting lepas tu mengerbang lepastu begang (pegang) watak semua hero hero, berlakon dengan nasha aiziz pulak, mana tak mendidih? HAHAHA hentah lah memang tak suka lelaki berambut fanjang T______T

kenapa lelaki suka bermisai tebal? contoh dia datuk k (ehem, hemsem walaupun menggelikan hati) saya pelik ah cuba bayangkan dia tengah makan telur separuh masak yang tahap cair gilaaaa lepastu dia hirup hirup, confirm tercelit sikit dekat misai lepastu hengkau semacam bernafsu badak dengan dia (APA AKU CAKAP NI HAHAHA) yang penting dia menggelikan T________T

kenapa lelaki berminat untuk berjambang? ini sama kes dengan bermisai, cumanya lagi teruk kalau jambang engkau termasuk dalam kuah kari WKAKAKA geli aku cakap macam ni grr. tapi betul, aku pernah tengok pakcik pakcik tu sedap makan nasi lauk kari, tak sedar ada kari terselit celah jambang . belum lagi makan cendol, bila dia duk bercemarah dekat aku, aku boleh nampak cebisan cendol kaler hijau. aik? cendol ke hingusss tu eewwww


lelaki lebih nampak kacak bila dia bersih. BERSIH okay? AHAHA
alah, kau pun ada pakwe, berjanggut, bermisai juga. YE YEEEE, sebolehnye saya taknak pasangan saya (eceh dah macam dalam majalah remaja) tak menjaga penampilan dia. awak ingat dia tak pernah buat aku stress ke? selalu ah dia cakap nak rambut panjang, pergi masuk kedai pelik pelik jual rambut palsu terus menonong dia pergi pakai dekat kepala siap suruh tangkapkan gambar T_____T belum lagi dia berminat nak simpan jambang macam penyanyi kumpulan slipknot lah, system of down lah. aku terus down (T_T)

CLICK SINI untuk pertukaran link. SAYA NAK JADI MATA MATA
:B

so, ada ke kawan kawan perempuan saya yang baca entry ini TIDAK STRESS bila pasangan dia suka berambut panjang, bermisai tebal dan berjambang? HAHAHAHA

okaithnxbai.

55 komentar:

  1. camni aku kena cukur misai ngan jambang la. heheh..

    BalasHapus
  2. setuju jugak! tak suka laki berjambang tak terurus jugak

    tapi kan, kalau laki ke perempuan ke, kalau dye bersih mst nampak cantik. kan?

    BalasHapus
  3. Kalau ada misai + jambang sikit² tu takpe la kan..
    Tapi yang tak terurus tu memang geli lah...
    Yuckssss!!

    BalasHapus
  4. hahaha
    tapi actually simpan jambang tu sunnah nabi...

    BalasHapus
  5. @adrinaqamarina

    HAAH, jarang nampak perempuan tak pandai jaga kebersihan. mesti lelaki jugak yg serabai HAHA tapi pernah nampak perempuan bela bulu ketiak merimbun siap pakai short sleeves T__________T

    BalasHapus
  6. @Nadya

    haah yang tak pandai nak jaga diri dia tu la T________T muntah*

    BalasHapus
  7. @AmyZana

    HAAH, tapi kene lah beringat untuk jaga kebersihan diri. jangan ambil mudah kalau dia nak panjang panjag tu, kene jaga lah, jgn buat org muntah* hihi <3

    BalasHapus
  8. okay, saya pun suka lelaki yang bermbut pendek. kemas. selesa bila jalan bersama.
    takde la jadi perhatian orang sangat. kalau jln dgn lelaki yg rambut pnjg, msti org ckp 'eee pakwe or kawan dia rambut pnjg euwww' hahaha

    BalasHapus
  9. What an awesome blog you have! I just can't stop myself from scrolling down you know!

    Well,keep on writing because I'll keep reading!

    BalasHapus
  10. @Fifi Syafirah

    HAHAHA itu lah kalau muka dia jambu, org ingat perempuan lawa macam justin bibir HAHA T________T kalau muka garang, org boleh pengsan. kan senang rambut pendek. comel jeee

    BalasHapus
  11. ada misai light-light je takpe tapi kalau misai yang dah macam semak belakang rumah tu tak mau lah.

    BalasHapus
  12. @Hazzy Ishak

    haah orang cakap berkumis eh? HAHA yg mcm tomok zaman muda muda awww :N

    BalasHapus
  13. suke je laki yg ade jambang tp kemass oke..bkn jenis berjambang tp selekeh..hehe..

    BalasHapus
  14. BF saye terlebih pembersih. Macam paranoid ke apa ntah. HAHA.

    BalasHapus
  15. yang penting aiiii suka sama laki nama Redza Minhat okehhhhhh? huahuahuahua.. *annoying*

    BalasHapus
  16. sis..mane aci letak taylor lautner je... geram2!!!
    haaaaaaaaaaa...he's so handsome...

    btw, do agree with u! i hate a guy with misai! jambang macho ape sis? hehehehe

    BalasHapus
  17. haha.. pasal jambang tu arh.. kalau jenis tebal aku pun geli sbg lelaki..

    BalasHapus
  18. Kak Yana! Hahaha lawak oh. Tapi betul la memang geli la diorang bela semua tu lagi-lagi kuku panjang, terselit semua erk -.-'

    BalasHapus
  19. tiada yang diatas.

    cume lelaki yang dah kawen dan beranak pinak je yang simpan jambang,lepas tu lepas cukur dan tumbuh sedikit die gatal gatal nak main gurau gurau dengan anak or wife die.ini bukan lucah tahu

    BalasHapus
  20. haha..geli kot tengok lelaki serabai macam tu..yarkkk!

    BalasHapus
  21. betol!
    tak suka gila laki rmbut panjang bermisai dan ber jambang
    yuxx~!!

    BalasHapus
  22. salam..sy juge suka laki yg bersih...tp ada janggut sikit je..bkn jambang..hehe~

    BalasHapus
  23. orait saya rambut pendek, hensem tak
    hehe anyway jemput semua kawan3 join contest
    dekat rumah saya =D

    BalasHapus
  24. okey dapat point di situ, keh keh

    BalasHapus
  25. betul tu ^^
    bersih . baru menarik . hehe ;)

    BalasHapus
  26. ayah aku ade misai ngn janggut.
    skali dia potong haritu satu rumah gelakk gile.
    aku pon naik confius ni ayah aku ke sape ni,
    yela bayangkan 20 tahun aku hidup tak pernah nampak dia potong misai+janggut dia.
    hihi.
    tapi kadang2 ayah aku suke main geletek2 gune janggut dia dengan ktrg. its fun loh.

    ade gak lelaki yg sesuai bermisai. macam halim othman, dia cukur haritu lawakk kot jadinya. macam smthng missing. haha

    entri terbaru-eh,kau masuk nerakalah!

    BalasHapus
  27. TAYLOR LAUTNER SANGAT HANDSOME! WARGHHHHH :D

    BalasHapus
  28. haha kite pun selalu bebel kalau pacik ade misai n janggut tak shave. nmpk tak remaja. hahah

    BalasHapus
  29. setuju!! lebih macho lagi kalau dye bukan kaki smoking! :)

    BalasHapus
  30. geliii.....aku baca dan imagine..seram..kalo pakwe dah mula tumbuh misah dan janggut,aku cepat2 suruh cukur..tak feel tol tgk muka serabai..hahaha

    BalasHapus
  31. ohh shaheizy sam tetap dihati . dia pun nah rambut panjang gak tp bersih pe . kann ? heheeh

    BalasHapus
  32. ahha. tau takpe. tak suka yang ade janggut misai tuh. aiyak! tapiii ade certain yg nampak hensem bila ade janggut sket. ala janggut seciput tuh. hahaha

    BalasHapus
  33. sila take note.
    lelaki simpan jambang sebab ikut sunnah Rasullulah :)

    Nabi kita tu simpan jambang. kalau tak silap, sampai patras dada. sebagai contoh, kita tgk A Samad Said ;)

    BalasHapus
  34. i x suka lelaki rambut panjang.cukup la perempuan je rambut panjang.nanti dah kawin xkan kita lak nak belai2 rambut laki kita sambil tanya "baby pakai shampoo apa ek rambut wangi dari ayang?" huhu xsyok okeeeee

    BalasHapus
  35. dato kay ada orang lapkan xpela kott.hehe

    BalasHapus
  36. @Nazim Nasri

    BANYAK COMMENT KENE BALAS TAPI NAK BALAS COMMENT AWAK INI DULU.

    awak tahu tak saya cakap pasal kebersihan sekarang? tahu tak? :)

    BalasHapus
  37. @Liyana Lunia.

    ye faham. HAHA. tp kan kann. bab jambang tu mcm spesifik sgt2. kalau awk tgk ,lelaki muda mana ada pakai jambang sgt. janggut ada laa.

    haha. okayy, awak menang :PP

    BalasHapus
  38. salam liyanaa, rasanya depend kt lelaki tu jugak, kenapa dia nak rambut panjang ada misai dan berjambang. ada saja prospek2 yg bekenan.

    btw nak ajak liyanaa joint my contest, tahu your blog dari senarai yg joint contest eyriqazz:
    CONTEST AZAM 2011
    eyriqazz pun turut sponsor contest ni.

    kalau berminat dan ada kesempatan join la. thanks

    BalasHapus
  39. sama jugaa , tak suka rambut panjang huhu geli kot , cam pelik

    BalasHapus
  40. weyh yer weyh,, x hensem mane pun kalo bersih nmpk hnsem aje pastu belagak memilih nk yg putih2 bajet macam hifung tu mncungs je,, ngah3 !!

    BalasHapus
  41. yana suka jacob masa rambut pendek!

    BalasHapus
  42. sy pn x ske laki ade misai or jambang.tp rambut panjang ok, tp level die mst smpi bahu shj & lurus ori.tp tlg la laki jgn r rebonding

    BalasHapus
  43. apek tu dah la kurus...rambut pjg lak. selekeh doh haha

    BalasHapus
  44. haa i pon xsuke xsuke xsuke lelaki rambut panjang2 ni..nampak pengotor jek -__-..xkemas dan serabai..peliss la kan..potong la biar kemas..huhuhu kalo botak licin pon xsuke xsuke xsuke jugak heeee

    BalasHapus
  45. adusss...btul laaa..hensem kot lelaki yg nampak bersih walaupun hakikatnya dia takla hensem sgt.

    tp bersih tak same dgn jambu taw.uhuks..

    BalasHapus
  46. hye3x..!! yuppp agree w u..xmo n sgt xsk lelaki rmbut pjg2 ni..

    BalasHapus
  47. lassie suke lelaki yg ade janggut :)
    tetibe ? HAHA

    BalasHapus
  48. tak suka laki rambut panjang,berjambang,berbulu dada..hahahhaaaa tapi mak saya cakap, yang tak suka la selalu dapat..ooooomaaaiiigod..mintak jauh la segala anasir2 tersebut

    BalasHapus
  49. saya tak stress pasal kutukan itu..tapi stree pasal tengah makan kuaci terbaca cendol selit celah janggut..erkk..hilang selera..

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !