Rabu, Maret 30, 2011

DAYA PENARIK . perasan atau kenyataan? hakikat yang susah nak explain !

Selamat petang,

Saya tak tahu lah samada saya yang perasan atau memang kenyataan yang saya seorang yang mempunyai daya penarik. Maksud dia bukan nak belagak, bajet poyo ke perah santan ke tapi hakikat yang susah saya nak xplain dekat org yang kepala batu yang benci tgk kesenangan org lain.
Contoh dia mcm , ada satu kedai yang lengang macam barang dekat dalam kedai tu mahal gila sampai engkau tak mampu nak beli lepas tu drpd sakit hati baik tak payah masuk . Haaa macam tu punya lengang, walhal depan kedai tu adalah foodcourt yang tentu2 ramai org lalu lalang.
Okay kemudian saya masuk ke dalam kedai tu, dalam dua minit selepas masuk, saya tengok berpusu pusu dua tiga pasangan yang masuk ! Nampak tak mcm mana saya tak perasan diri penarik minat orang , sbb bila ada saya, terus org ramai beratur.

Contoh dia masa makan tutti frutti dkt OU dgn cik pakwe, mmg takda org masa tu tapi bila saya datang trus beratur org ! nampak tak dia punya perasan sampai pergi cakap dengan cik pakwe lepas tu cik pakwe cam tak boleh blah je perempuan ni perasan gila pastu dia ajak pergi satu kedai kosong , nak tengok betul ke awek dia ni ada daya penarik ! tapi last last dah kenyang tutti frutti tade harapan la nak pergi kedai tadi, terus lupa ! cis

Contoh lain macam, bila aku er bila aku tak ada mood dah nak taip aku rasa sampai sini sahaja lah HAHAHA


nampak tak ada daya penarik dekat muka dia? ke tak ada? ke adaaaaaaaa? ke tak ada? okay fine tak payah cakap T____________T

mungkin dia ini penyebab saya menjadi penarik kot? KAHKAHKAH
NOTE : saya tak pandai mekap mekap sebenarnya, sangat jeles tengok orang pakai eyeliner cantik sgt, ada macam kucing, ada macam rimau, ada macam papanda pun tapi kenapa saya pakai tak kena? okay sebenarnya nak cakap gambar dekat atas saya pakai eyeshadow ini lah sambil pakai eyeliner, k maluuuuuuuuuuu :"))

kbai.

24 komentar:

  1. haaa akk pon same! tp kalo ckp ngan encek boipren konpem kene gelak kaw kaw. si diam jek hekehek. :P

    jom maen mekap mekap jom!

    BalasHapus
  2. selalu sgt bnda mcm tu jadi dkt alia .
    selalu msk kedai kosong , kedai mkn laa selalunya . lagi 5 minit , mesti ade org lain msk , then org lain and makin lama , makin rmaii . smpai penuh kedaiii -.-

    smpai mknan yg order lmbat smpai T_T

    BalasHapus
  3. yiyin,sbnrny bkn u sorg je penah berperasaan gtu.
    i pon penah.

    BalasHapus
  4. Komentar ini telah dihapus oleh pengarang.

    BalasHapus
  5. miza pun tak pandai make up. setakat pakai eye liner bolehlah. heheh :)

    BalasHapus
  6. haha. kite pon penah rase camtuh jugak.
    lepas tuh cakap dengan kawan dorang pon ye kan je.
    sebab selalu rasa camtuh.
    hari tuh baru try kat kedai swatch.
    kih kih khi

    BalasHapus
  7. @Cik Mira

    eh kak miraaaaa pun sama? eh eh alaaaaaaaa bukan sesuatu yg aneh la kalau mcm ni whahahha :P

    haaa buat hari mekap sedunia jom ! eh tp kak mira cantik tak payah mekap pun takpe <3

    BalasHapus
  8. @Alia Azmi ◕‿◕

    kedai makan ! yeee betul selalu mcm tu rasa sgt stress. nampaknya bukan special sgt lah kak ynn ni :((

    BalasHapus
  9. @cik aryu

    STRESNYAAAAAAAAAAAA i, i ingat i sgt special ! whahahah

    BalasHapus
  10. err..patut ke belog saya yang lengang tuhh..mgkin nnt akan ramai yang berpusu-pusu ke sana..ahah..;)

    BalasHapus
  11. @Miza Yusof

    haaa yiying lagi tak boleh pakai eyeliner nnt senget benget , pakai lip ice je HAHA :(

    BalasHapus
  12. @Syazwana

    alaaaaaaaaa ramai rasa gitu rupanya, ingat ynn adalah org special WHHAHA jd kita semua ada lah specialllll !

    ahaha

    BalasHapus
  13. Wah kita serupa ^_^ hihii
    Saya percaya
    Kam0 neyh ada aura ^_^
    Hihihi

    BalasHapus
  14. @Liyana Lunia. hye liana! tak sangka u de blog! btw cute blog :)

    BalasHapus
  15. ehsamalah..
    keihekhhh..
    akk pun tak pandai makeup
    pakai eyeshadow jadi mcm mata panda..

    BalasHapus
  16. Haa saya nampak daya penarik disituu!

    Huh dpt gift dr Ailyl bby doll tuh. jeles nya! >_<
    Nak mintak ailyl Etude BB CREAM dia bagi x agak2? haha

    BalasHapus
  17. dasyattt.. memang daya penarik btol.. sampai tetarik2! hehe=)

    BalasHapus
  18. eh, lassie pom same awww .
    murah rezeki orang cakap :)

    BalasHapus
  19. setuju dengan lassie... mama yana cakap kita bawak rezeki untuk tuan kedai... =)
    panda???
    sentap mak nokss, selalu pakai eyeliner jadi macam panda... agagagagga

    BalasHapus
  20. eh same siot dgn i! haha smpai pakwe i sendiri yg perasan :)

    BalasHapus
  21. hahaha...kekadg kiter pun terperasan gak...kiter pun x pandai ....

    BalasHapus
  22. hehe .. same la kite..

    kite zoom gmbr kak ynn.. baru nampak .. kikiki..

    jgn mrh :p

    BalasHapus
  23. oke, nmpknya kite tak terkecuali rasa special. haha sebab rasa gak cmtu. hehee

    kite klu kai eyeliner memang mcm panda ahh. gothic siot. sebab mata lebam. pastu tak kai eyeshadow pun mate tetap nmpk cam kai eyeshadow hitam T__T stress.

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !