Minggu, Oktober 19, 2014

Asam pelam boi

Dan secara tiba-tiba jeruk mangga, mangga muda, asam boi, cili padi potong yang orang panggil asam pelam boi mula popular dan menjadi viral di sekitar facebook dan instagram. rasa macam air liur melimpah ruah apabila melihat gambar yang tersebar di dada media maya T___________T

*terkecap-kecap air liur*

Apakata esok kita ajak emak pergi cari mangga muda yang lemak manis dan kurang masam untuk disatukan dengan asam boi dan cili padi !  oh untuk pengetahuan kita semua, dekat R&R simpang pulai ada satu mangga muda yang sedap dia boleh bawak gaduh juga! nama dia mangga folan! sedappppppppppp

T________________T



Credit : Ayeem

11 komentar:

  1. Memang dah femes jeruk ni sekarang.

    BalasHapus
  2. uiyaii..mohon bertabahlah sape yang berpuasa hari nih..huhuh

    BalasHapus
  3. sekarang musim mangga..boleh la buat jeruk pelam ni..err..terliurnyaaa!!!hehe

    BalasHapus
  4. makk aihhh. memng dh jdi viral dh skrang ni. hehe. Scha kurang sikit masam2 ni.

    BalasHapus
  5. fuyoooooooooo nampak sodap la hakak!!!!!!!!!!

    BalasHapus
  6. Memang trending betul sekarang nii kan. Hehe. Teringin jugak. ;)

    BalasHapus
  7. bila ngidam je cari benda nih.

    biasa buat sendiri je. bukan susah pun.

    BalasHapus
  8. sedap sngt ke.. sbb dlm insta sy ramai upload gmbr tu ke insta diorg.. nak rasa jgk..

    http://terriblelyou.blogspot.com/

    BalasHapus
  9. pemess sat makanan ni. HAHAA. ._. kita tak makan. haha.

    BalasHapus
  10. Dah buat ke? Jadi tak? Sedap tak? Oh salivaku dah melimpah ruah ni.. Nak buat takut hubby marah.. Dia tak suka kite makan masam2.. Huhu..
    Rosmiza Ali Official Blog™

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading