Senin, Desember 29, 2008

#127 // trip to


ini masa nak kekedah.sy biasa saja.
mmg talawa pun guna 5610 je
=.=



oh, penat gila aktiviti kt kedah =D

pegi sane jumaat around 8am dan smpai 4pm. sngt best sbb asik mkn je BHAHA
okay.nnt aku update lh gmbar smua. act mls gila =.= but gambar sume tade dkt aku lg so nxt time je lh ey. BHAHA

btw, hidup aku dekat alor star tu asyik makan je =.= penat aku diet dh naik balik 2kg. bengang weh. mana taknya hari jumaat smpai terus mkn nasi kandar. then balik dr wang kelian [ aku beli handbag guess rm20 je kt situ KAHAKAH ] semalam mkn lagi nasi kandar. BHAHA

sebelum balik td plak pegi pekan rabu, beli kerepek and tunang kakak aku beli ikan pekasam. busuk gila bau dia and penat sangat

oh hari jumaat mse sampai tu, lepas je mkn nasi kandar kiteorg [ aku, adik, kakak, tunang die, abg and wife dia ] pegi city plaza.around 8.35pm kiteorg tengok HISTERIA. best juga cite die. aku bg 4.5/5 lh untuk cite tu. bwt aku tejerit2 mcm kambing dkt wyg. BHAHA

btw wyg die bukan mcm tgv or gsc. wyg die simple jee, tiket wyg pn ala ala kupon msuk funfair.and yg plg best ade 10org je dlm tu then ade pulak rempit babi yg sebok nk lepak dlm tu then memekak cm lembu =.= BHAHA


balik tu terus aku dgn adik taboleh tido. sbb tengiang ngiang cite tu bhhaha. tu la sape suro tengok =.= pukul 10pm city plaza dh tutup br je ingt nk pegi soping bagai. oh.dvd my love patzi br je rm18 =.= nak tp aku kedekut BHAHA


okay. nanti lh aku update gambar2 dkt sane okay? :)

16 komentar:

  1. wkakaw :P
    best kan cerita histeria?
    tp bila fikir balik agak tabest pula =.=
    macam bosan BHAHA
    betul ke u yg snap pic tu??
    gila hebat , pic tu menarik weyyy :D
    rindu fwz tak, lama jugak u kat kedah
    tapi u still boleh message ngan call kan?
    macam i kat singapore aritu, 4 ari tadapat contact ng syf :(
    gila sedih =.=

    BalasHapus
  2. best sbb first time tgk pn dh suka. act suka tgk liyana jasmay. best gila bhaha :P

    ah, btol la yang, i yg curik gamba tu dr keta =.= mse tu langit cantik. i ade amik gamba mse otw balik dr wang kelian. gambar pokok tebu, tp dh terdelete kot. lg lawa =.=

    hee, mst lh dpt contact yang :P cuma mse msuk thailand tu xmsg. mhl :D

    BalasHapus
  3. Kawasan ikan pekasan dekat Pekan Rabu tu mmglah busuk. ahaha.. dah pernah pergi dah. ada jugak sedara jauh bisnes kat situ. eceh.

    My Love Patzi RM18? Ala, kenapa tabeli. Naklah. Kat sini penat cari tak jumpa2 pun :( nak tengok cerita tu.

    BalasHapus
  4. haha x tahan la sara. msam btol bau die =.=

    tau tape, skrg merasa rugi adoi dh la cite die best gilaa

    BalasHapus
  5. ta brani ohh tgk histeria..
    huhhu..

    BalasHapus
  6. nnt aku download lepas itu aku nk tgk together with u syg bhahahahaha

    BalasHapus
  7. ayarx!!..
    xmaO..
    t kite nyorok la cam nih..
    hik2..

    BalasHapus
  8. you just got tagged !
    hehehehe
    view my blog for the tagging =)

    BalasHapus
  9. ayun itek gedik //

    bhaha, nyorok? kng kite tarik acik. mcm dlm cite congkak yg erin malek kene tarik msuk bwh katil BHAHA

    BalasHapus
  10. bella // bhaha adoi ko tag aku ke? cm tade je nme aku kt situ =.=

    BalasHapus
  11. faris // alahai mane de laa smart =.= sgt terasa disindir bhaha

    BalasHapus
  12. hahahhh..
    congkak pon kite ta tgk ary tuh..
    mne kite taw..
    hahahkk..
    =b

    BalasHapus
  13. ayun itek busuk //

    bhaha, tape t kite bwk acik tgk. kite paksa juga acik tgk ngee :P

    BalasHapus
  14. aku bagi 2/5..jalan cerita best. tapi x logik hantu makan org. macam pukiss

    BalasHapus
  15. bhahahha kau nih, mcm pukis plk kah? aiyooo ap rse nya? =.=

    wkaka. best lh weh, mcm semangat jee aku tgk

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !