Rabu, April 08, 2009

#158 ; latest update.

hello.

lama nya ta update. mcm nk bersama dgn puan rara pulak menjadi tdk update, orang lain update kami masih tekangkang kesukaan berehat.eh eh mentang² dia skrg di kl, dan akan balik ke jb lepas tgk jangan tegur, bukan nk dtg sini tauu(unisel), aww tasuka i :D hihik

btw, 4 hb april 2009 aku ada keluar, ehem dgn buah hati yg comel lh hihi. malu *tunduk2*
kiteorg pegi ou je. dekat tapi asik salah masuk jln je bhaha, smpai fwz tercubit2 aku tau. ta suka lh i :(

tapi sbb dh lama ta jumpa jd hati sgt berbunga² lh dapat keluar dengan si dia yang makin comel, *sebenarnya diri ini yg lg comel dr dia, dia tu handsome lebih je* aww, terpuji² pakwe sndiri, harap diterima masyarakat tempatan kah kah kah :D

okay. malas nk describe cuma aku dh berjaya tgk laju dan garang yg ke-4 ( fast & furious 4 ) dan yg penting, aku sgt gembira berada di samping si dia di dalam wyg besar smbil isap jari. kah kah kah. bukan² saja buat lawak =.=




hadiah pertama hari itu, sebentuk cincin dan ianya is a pair of couple ring. dan aku ada sebentuk cincin skrg :D hihik, ini untuk anniversary ke 1thn 6 bulan :D gembira okay.



hadiah kedua, si dia yg comel. awww muhammad faweez iqram bin nizar. sy cinta awkk.




hadiah ketiga, dua comel ini. nak sepasang juga. cuma kaler je lain hihik :D ia ia, di beli di S&J, i punya merah, fwz punya biru. hihik jangan jeles eny and rara :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD



yess, dh tgk :F mmg best nk mampus, smpai aku nk terjerit kegeraman tahuuu? hik, nnt nk tgk jangan tegur pulak. ooo yehhh :D

16 komentar:

  1. i jeles sgt tau...nk gak nemin woo..*nanges.

    BalasHapus
  2. zety.

    wohohooo. nk ke?hihik nnt i bg lh okay? u nk besa ke kecik wkakakak :P

    ehem, ayun panggil die merah je. i pn ta tau nk bg name pe

    *sedih

    BalasHapus
  3. ape kate panggil die comel sempena dgn kecomelan anda berdua *fwzynn la sape lg.wakakaka..

    BalasHapus
  4. waaa.
    sdh lama tidak bdatingan.
    jeles2.

    ptg itu sggh comey.
    nak picit2 smp kluar isi prt blh?
    hahaha!

    BalasHapus
  5. eeee.
    menyampahnya aku.
    aku nak gak cpl ring.
    isk.
    jelessss!!!

    haha aku jumpe rara lagik =P

    BalasHapus
  6. zety.

    dh khas nama dia merah =.= abis aku pn terikut panggil merah. nasib baik bukan aisyah lima posen. wkakaka
    :P

    BalasHapus
  7. hanim.

    picit lh bhaha, i takesa sgt yg merah tu kene buli, tapi jgn lg satu yg first teddy bear fwz bagi, mmg pntng lh kalo de nk buli2 die. hihi, and and i syggg gila dkt eddy dr merah tu hihik

    BalasHapus
  8. eny.

    weh weh, aku nk ada cincin tunang pulak, wkaka mane aci rara dh ade, wuuu =.= tp okay lh ohh dh ade couple ring, kau ni pegi lh, ajak si akmall beli.

    kah kah kah xpe,aku sbr je lh bila nk dpt jmpe rara ngn ko pn tatau :(

    ye ah, aku jeles ah neh. wkakaka

    BalasHapus
  9. gila best dpt couple ring.jeles tau!
    bf anna xde pun nk bg2 cincin ni.huhu.

    BalasHapus
  10. hohoiii sayang . baru de kesempatan nak comment niii =P

    kakak ipar, pinjam laptop tahuuu ? ok , kakak ipar i sangat baik hati . yes yes ! :D

    oh ohh, i tak jelesssss . wek :P i dapat macam2 dari syafi . awww . tadi kan , i baru dapat guess handbag tauuuuu =P wek lagi . wekkkkk haha

    lagi best jumpa enyyyyyyy. yeayyy =P kali ni jumpa lama gila .

    sayang u tauuuu =* muahhh

    ** mana u tahu i balik lepas jangan tegur ? tengok tayangan firstttt . jangan marahhhh

    BalasHapus
  11. anna.

    hihik, tu lh mmg mula2 i merengek jgk nk cincin, tetibe haritu i sje jln2 dpn kdai silver tu, die tarik i. siap ckp, b jom tgk cincin utk couple tu. wah wah, gembira betul =D

    nnt u bwt jln2 kt kdai silver tu mst ur bf rasa nk belikan bhaha

    BalasHapus
  12. rara.

    kakak ipar yg sgt baik dgn adik ipar. wah jeles :D bhaha

    hoi gueessss? mane acii, berapa ratus weh? hik alaa syf lepasni i nk jgk okay? nk mahal² tauuuu *tetibe syf plk hik

    eh ehh ehh eny x update pn psl meet dgn u, weh ni nk jeles ni,asik korg je dating =.= wuuu

    *hoi, kan aritu u ckp u x jd balik rabu sbb nk tgk jgn tegur dlu kah kah kah

    seram siot, smlm i tgk trailer die kt tv sorg2 mlm2 p dh ttup2 muka, wkakak

    BalasHapus
  13. klu kahwin jangan lupe ajak aku...... :p

    BalasHapus
  14. matju.

    i/allah, jgn lupa bagi alamat rumah,. wkakak tkpe2 email kau ade, nnt send situ lh, lpstu kau print lh tau? :D

    BalasHapus
  15. ok,mende alah bulat2 tu comel.
    haih,nape bile aku tgok dpn mate,aku tak penah pasan kecomelan natang tu..
    yg aku nmpak comel ialah keychain bentuk shit.ekekeke,gile romantic aku bg bf,hahahaha :)

    BalasHapus
  16. penjenayah.merah.jambu hot :D

    bhaha,, bende bulat? okay die ikut lh kn mcm tuan baru die comel, so jd lh comel wkaka.

    gila romantik kalau bagi kn? aku igt lh dlu nk bg yg taik lelembik tu tau, ala kt kdai brgan antik de jual tu tp x jadi lh kng geli plk hihik

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !