Rabu, Mei 13, 2009

Benci si BusyBody

hello.

:5::5:

kita berjumpa lagi hari ini di waktu dan hari yang langsung tasama *eceh, bukan pnah berjumpa pun di realiti* hoi hoi, takire kite jumpa di realiti atau tak, saya punya suka lah kah kah kah.

er, bukan hari² pun online lantas memberi kata semngat seperti hai atau hello ke? biasa lah org kalau nyanyuk ni sila faham sedikit.

pagi pagi bangun dgn muka mrh sbb sedang mimpi enak bangat tiba² kene jerit suruh bangun subuh, eceh mengamuk lh ni?kah kah kah tidak, saya cuma terkejut sbb sedang mimpi yang indah tiba² ade monkey kakak yang terjerit mcm ape jeh =.=



cantik x? bulan mengambang waktu otw pegi melaka. tp bila capture dgn mobil begerak terus jd bentuk love hihi :P

er monkey itu bukan bermaksud kakak saya ya, monkey mmg suka menjerit sambil mengetuk² dinding dan jauh sekali dari kakak saya yang comel. *ecehh*

lepas subuh terus terbungkang balik kah kah kah. pukul 9am bangun sbb rasa bersalah dgn mama terus mandi jemur kain sarapan *ecehh tu pn nk cerita ka?

sukahati saya lah ni belog saya bukan awak. kah kah kah pasti anda rasa menyesal kan dtg belog ini dgn kata² x berape nk enak dr saya. baik² kita cerita lh apa sebenarnya terjadi. *eceh, er berape byk eceh?tatau kenape minat dgn eceh skrg kah kah kah

:38::29:

okay sekarang ada seorang makcik dan anak *lelaki, dan hensem cuma umur dlm 30an,bujang * :P nya di rumah saya, saya mmg mengalukan org dtg rumah sbb mungkin akan memurahkan rezeki lah sbb masih ramai sudi dtg rumah. tapi saya sangat bengang bila cerita psl sibling saya.

cerita kalau baik saya tdk kisah, ini cerita smcm dia *makcik saya* sgt bagus, anak² dia bagus² padahal, dua org anak dia yang berumur lebih 30an tu bujang tua kah kah kah. tiba² pulak nk cerita psl kakak saya


kakak saya dh tunang cuma lewat lh kawin, mungkin tahun depan sbb tunang dia masih mencari duit, tapi makcik saya ni sibuk salah kn tunang kata br skrg nk cari duit, dlu waktu muda² takda pun mencari duit.

eceh apasal ni penyebuk ni? parent saya tidak kesah pun, aslkn sudah ada yg sudi jaga kakak saya sudah cukup lah kan? ni makcik ni bising² plak.

:42::33:
mcm makcik penyebuk tu kah kah kah :P

ewaahhh, pegi lah cari menantu sendiri, sibuk dgn menantu org lain.

okay cukup, jangan mengamuk nanti tiada siapa sudi masuk belog saya *nnges* kah kah kah btw
ini belum lagi cerita pasal pakcik saya. nanti saya cerita psl pakcik saya pulak di lain entry

:44::44:

notaJari; entry tiada gambar, cuma ada emote amoi funny. nak? click sini alamak, link dia dh hilang lh, script die pn tah kat mane letak kah kah kah

*er, sila bgtahu sebelum amik atau bgtau selepas amik :P ecehh

24 komentar:

  1. hehe =P comel lah bulan kalau berbentuk hati tersebut . eh i rindu dengan emoticons amoi ini . hik =D

    okay macik kepochi , jangan nak mensibuk hal orang . terajang kang nak tak macik ? i terasa lah ni T_________T

    BalasHapus
  2. rara.

    ecehh, comel mcm i lh sbb i yg cpture gmba bulan tu wkakak. nk yg real mst x dpt mst ade bebagai bentuk, ini plg cun kah kah :P

    er, kan kan? dh lme x pkai, dlu gila emote mcm ape je kite kan?wkakkaa berebut dgn cik cukis kah kah kah

    mmg kecohh btol :D benci gila org mcm tu, pegi cr menantu sndiri lh dr sibuk menantu org.

    hoii u x payah nk terasa ke ape, u pn muda lg tau.

    BalasHapus
  3. hm kes ko dgn aku nak same jer....
    ko makcik, aku pakcik aku....
    hm saba jer la...
    biarlah owg wat kte...
    jgn kte wat kat owg...
    hm pakcik aku dier x dpt nak marah anak dier sendiri, pastu nak marah ktowg adq beradik...hehehe...
    sengal x sengal...

    BalasHapus
  4. tira.

    weh tau xpe, ni br makcik sorg, lg menimbun kisah org yg poyos dlm fmily aku ni, satu fmily lh benci i tau

    kah kah kah, ko pn jgn lh plak suruh die mati cpt, kng x mati² plk, doakan die berubah sudah.


    kah kah kah

    BalasHapus
  5. ohoho..
    pasal tuh ke..
    patot la..
    sabar2..
    kite pon mencik la org yg suke sebok psal hal org nih..
    haih..
    jage anak sendiri sudeyh..

    BalasHapus
  6. ayuna.

    eceh, tu lh kalo dh perfect sgt jgn dtg rumah ni, rumah ni x perfect. g lh gtau org lain kan?

    harap2 kite msing2 x sebusy body mkcik tu, bwt rasa meluat je =.=

    BalasHapus
  7. bace ngn xde prasaan..so,no komen lah!!hahhahah =p

    BalasHapus
  8. ak tk mengerti kerana masih kecil lagi hahaha ;p

    BalasHapus
  9. nena.

    ahhh ni yg x suka ni, sila komen bukan no komen.

    wkakakaka

    BalasHapus
  10. fezal.

    eceh kecik lg? lololo :P

    BalasHapus
  11. eceh..
    ecece..
    eceh...
    ecece...
    huish! xleyh dtg blog sini..berjangkit eceh2..
    eceh..eceh..eceh

    BalasHapus
  12. niesah.

    kah kah kahh, abis lh selesema eceh akan berjngkit ke setiap pelusuk belog

    *gelak jahat bhahahahahhaa

    BalasHapus
  13. kahkahkah. bebii, you ckp dekat kepochi lah i nak kawen anak dia. kasy tgk anak dia tcungap2 tak nak kumpul duet sebab hantaran i wajib seratos ribu. kahkahkah. awww. anak you dah bercicit pun i tak kawen ah cmtu. kahkah

    BalasHapus
  14. kahkahkah. bebii, you ckp dekat kepochi lah i nak kawen anak dia. kasy tgk anak dia tcungap2 tak nak kumpul duet sebab hantaran i wajib seratos ribu. kahkahkah. awww. anak you dah bercicit pun i tak kawen ah cmtu. kahkah

    BalasHapus
  15. cantik la bulan tuu! waaaa
    er makcik tu sile sekeh laju2
    suh anak dia yg tua tu cermin sket muka beliau

    BalasHapus
  16. aida.

    kah kah kah anak die mmg ensem oh, tp sedikit lembut laaa. tp mmg ensem, ada mcm rupa aaron aziz sket. nasib baik i xbole kawin dgn dia.

    kah kah kah. :P

    errrrrr seratus ribu? bebi u bia betul, smpai ke cicit pn i tatau bila abg sedara i tu bole kwin ngn u kah kah kah :P

    BalasHapus
  17. kak mira.

    cntik kan? ecehhh tgk lh spe cpture, dh tentu die cntik mcm bulan kahkahkah er, jgn gelak byk nnt nnges =.=

    errrr, nk sekeh taberani lh =.= nnt smcm x hormat org tua. kah kah kah

    ehem, tu lh,dh lh cite psl kakak ynn dpn anak die, anak die x terasa ke mcm nak kawin. eceh :P kawin ngn ynn mmg xbole. wkakaka

    BalasHapus
  18. heeee jahatnye. sjae hilangkan link. hehe

    BalasHapus
  19. dianna.

    hahaha link die dh ilang tah mane ynn letak tah :( script die pn tatau ktne. benci lh =.=

    BalasHapus
  20. ain.

    bhaha bulan je? penangkap gmba bulan ni xmo?

    kah kah kah

    BalasHapus
  21. haha kedekut emoticon.
    aku nak gak!
    wuakakkaka.
    takdelah.

    weh saba ah aku paham.
    aku takde sedara camtu.
    jiran ade la.
    wuakakkaka.

    BalasHapus
  22. eny.

    ade lah syg,aku dh update link wkakakak :p

    er jiran ko ah seng yg kurang asam tu?

    BalasHapus
  23. Assalamualaikum! Comel emoticons amoi ni , saya ambil eh :P Minta halal, hehe.

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !