Rabu, Mei 26, 2010

Harapan kembali bersinar selepas membaca belog joegrimjow.

selamat petang.

awak awak awak semua dah baca isu yang panas semalam? panas je lah sampai hancur impian saya nak memiliki lily dan kemudian bila saya mula meluahkan rasa kecewa tiba tiba impian yang hancur dah kembali bersatu. ewahhh dah macam magik pulak impian hancur lepas tu kembali menjadi satu AHAHAHA.


okay dah, selepas membuat entry bertajuk Cita² saya musnah selepas isu crocs berinspirasi kalimah allah. terus ramai betul yang bagi comment +ve, sungguh menghargai semua dan semangat saya kembali pulih apabila membaca belog joe.

kemudian boleh baca ini sekali.



jadi kesimpulan disini kita tak perlu takut lagi dan beli lah kasut yang original kerana kasut yang ori boleh buat saya menangis untuk membelinya KAH KAH KAH , haaa saya juga berharap belum ada manusia yang buang kasut crocs dia ey :P

LiLy : nanti kita berjumpa ya sayangg HAHA HA HA AAHAA ;p (T_T HABIS DUIT AKU AHAHA)

CREDIT : joegrimjow more info.

23 komentar:

  1. mula2 hellioz yang bagi tahu aku pasal ni. masa tu dia suruh aku tengok gbr crocs tu. aku tak paham langsung. tak kan sorang cina tahu baca kalimah Allah kan. last2 aku paham gak isu ni lepas baca entri tu.

    BalasHapus
  2. @amoi

    eh die tatau ke ko cina? HA HA HA ehemm tu lh aku dh bekecai harapan dh nasib baik boleh, skrg gak aku nk cr kedai jual crocs ori <3

    BalasHapus
  3. tadi dok belek2 jgk laa kasut crocs yg ada dekat rumah ni.. hmm mcm pelik pn ada, kenapa kita cuba mencari benda yg tak nmpk. haha..

    BF akak siap pg bakar gambar tu lg.. taktaw laa hilang ke tak.. teheee..

    BalasHapus
  4. HAHAHA babyyy, sebelum beli crocs, beli hosting duluuuu. hoi haritu kata duit dah ada tinggal nak bank in T____T cepatlah sangat tak sabar tahu? :(

    BalasHapus
  5. err..sekarang saya sudah mulai kebingungan..huhuhu...

    BalasHapus
  6. betol jgk kate ustaz tu
    hohoh
    aku ade kasut croc 1 je pun
    jrg pkai pun
    hhaha

    BalasHapus
  7. @Liyanaa. mula2 dia tak tahu ahh.haha. aku tak berapa minat crosc ni ouh. nak heels ;)

    BalasHapus
  8. mcm2 isu sekrg nie..
    so lyna stil nk beli juge ker..

    BalasHapus
  9. Yeeahh. blh bergaya kembali dgn crocs!

    BalasHapus
  10. pakai selipar jepun lagi bagus. AHAHAHAA

    BalasHapus
  11. ermm,,
    pkai sliper jamban lg bg0s dari nk pkai bnda cm2,,
    apa laa,,
    nk ltak nama Allah plak,,
    agk2 laa,,
    (sya bdak baru,,
    law slah t0lg laa tg0r)

    BalasHapus
  12. jom kita same2 beli lily...yeah..i pon dh jth cinta dgn lily ni syg
    :DD

    BalasHapus
  13. beli yg ori, hapuskan cetak rompak! :D

    BalasHapus
  14. same la ngn awk.. bru cdg nk bli kasut crocs.. skali de plak isu ni.. haish mcm2.. tp pasni ble bli da kn?? hahaha.. sedap la pki kasut tu.. ;)

    BalasHapus
  15. tak pakai crocs. tak minat sgt. huhu

    BalasHapus
  16. Hang nak pi mana?

    gyahahahahha~

    BalasHapus
  17. fuhh,slmat..bolehla pi bli croc lps ni..hehe

    BalasHapus
  18. kalau nak diikutkan banyak benda kena di perbetulkan cuma kena selidik je kan???

    BalasHapus
  19. nati impian bertemu lily tercapai jgk la ek. tahniah :P

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading