Minggu, Agustus 01, 2010

Ternyata Katy Perry lagi gorgeous dari Liyana Lunia

selamat pagi.

ini lah sebenarnya untung duduk dekat rumah sambil buka mtv world stages punya website and tunggu katy perry saja. sambil itu perasan macam katy pery nak balas msg saya dekat twitter. tapi tak apa. saja nak share gambar dia yang saya ambil dari mtv. HA HA HA

katy perry live in mtv world stage
cantiknyaa kakak saya ni :P
katy perry live in mtv world stage
OMGISHH saya suka sangat mata dia tu. and lawa gila gambar ini :DDD
katy perry live in mtv world stage
oh angin, habis seksisss kakak ai tawww.
oh saya sangat cair dengan ini makcik lah, sangat sangat sangat membuatkan saya rasa nak geget beliau. mata dia besar gilaa, and dia pun comel gila. oh saya terasa gay sekarang T_____________T

// hmm. tahniah kepada anda, yang berjaya bercakap cakap dengan beliau di belakang pentas.. TAHNIAHHHHHHH.

bai.

10 komentar:

  1. Gambar yang last tu seksi taww..
    Tak tahan i..HAHAHAHAHA

    BalasHapus
  2. haha sama la kita. bajet cm katy perry nak reply je msg i kat twitter tu. tp kalau justin bieber reply, i akan pengsan 5 hari ! hahaha

    BalasHapus
  3. @Nadya ©™

    i punnnnn ta tahan. OH OH angin bayu sampaikan salam ku, ecewah :P

    kakak i ni seksi sangat tauu, i dah cakap jangan pakai macam tu pfft ;p

    BalasHapus
  4. @hudhud

    kalau i, maybe dalam 5 minggu kot HAHAHA sindrom tekejut LOL

    BalasHapus
  5. Kelakar pulak bila ko kata.. angin!!! dekat last pic tu.. hahaha.. Jarang tgk dia rmbt hitam, selalunya warna biru.. hahaha.. Mic dia berwarna warni sungguh!!

    BalasHapus
  6. baru baca paper pasal cover album dia yg naked tuh. tp tgk pic ni mmg cover up habis!
    caya lah katy perry.
    i salute you!

    BalasHapus
  7. muehehehe cute nye pic last tu :D
    tp akak lg cute laaa kot mane pom !

    BalasHapus
  8. mmg cute kan kty perry ni..
    hehe

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !