Kamis, Agustus 19, 2010

Sinetron Cinta Kirana.

Selamat petang.


nia ramadhani as kirana (suka hati je aku panggil dia karina :P)
macam tak percaya setiap hari isnin sampai jumaat pukul 6.30pm sampai 7.20 ( sebab berbuka pukul 7.28 :P) saya boleh turut sama menonton sinetron cinta kirana. tiba tiba boleh tersuka tengok galang dengan kirana. tiba tiba heh. bukan senang saya nak tonton sinetron ini kalau hero dia tak saya kenal. ye lah yang saya tahu hero indonesia cuma RIONALDO STOCKHORST (T_T)


kirana gengster okay dalam cerita ini, tapi still lawa ♥
sambung balik, lepas tu setiap kali saya nak tukar tibi mesti ada yang terjerit jerit macam kingkong sebab nak tengok galang, habis macam mana? nasib baik nia ramadhani yang berlakon, kalau siapa tu yang selalu berlakon tu namanya sekar tu memang saya tak tengok (T_T)



kirana dan nenek dia (nama nenek dia sita mcm nama kawan lama ai, tetibe i teringat T_T)
sinetron cinta kirana ini lebih kurang benci bilang cinta (kata adik saya) jadi saya macam meluat lah nak tengok cerita yang sama, tapi terpaksa tengok sebab adik saya gila kan galang (T_T) dan saya pulak memang suka amat nia ramadhani. jadi, conclusion dia, saya pun terpengaruh tengok sekali.

// sebenarnya macik rarawkus ini pun adalah pengaruh bila setiap kali sinetron baru keluar, dia akan pantas ingatkan rakan rakan blogger juga LOL

♥ okai bai.

23 komentar:

  1. aku jugak tersuke tengok cinta kirana nie.x pasal pasal je kan.haha.:)

    BalasHapus
  2. best2....
    hari nie lagi best...jgn lupa tgk..weee~

    BalasHapus
  3. Cerita dia mula2 mcm agak klise.. tp skrg mcm dh ok sikit..makin suka pulak akak tngok cerita ni..sampai berhempas pulas jgk laa menyediakan hidangan bbuka sambil jeling2 tv..huhu

    BalasHapus
  4. @shima

    HAHA kenapa yu tersuka tengok? ehemm

    BalasHapus
  5. @cik kumbang

    HAAA tu la lama lama makin menyampah dengan riana tu T_T

    BalasHapus
  6. @x-po

    galang tu er kembar gelang tapi hidupp T_T

    BalasHapus
  7. @Yasmin

    fuhh nasib baik i tak kutuk CK ni HAHAHA

    BalasHapus
  8. @FeezMior

    HAHA ynnn dah awal2siapkan smua makanan sebelum 6pm mandi2 semua terus duduk depan tv :P

    BalasHapus
  9. dah lama tak tgk, tapi galang tu memang hensem siot.

    plus, dorang tak make up tebal2 pun. semuanya kulit suci murni.

    BalasHapus
  10. hahaha. homaigad. u layan cerita ni? semalam i balik KL tgk adik ngn mak i dok layan cerita ni. haha. Galang itu bibir nya aneh sekali. :DD

    BalasHapus
  11. i pun selalu tengok sampai tak perasan dah waktu buka hahah

    BalasHapus
  12. nia sggh cute dlm crita ni. ska tgk dia brlakon :D

    BalasHapus
  13. hishh comel sgt la nia ramadhani ni. geraammmm!

    BalasHapus
  14. eh.. yu x tgk epilog syurga cintakah?? bukankah yu suke kat mia comel tu? ai jarang sgt tgk tv, tp rase cam mase siaran die same je....

    BalasHapus
  15. suka tengok riana
    watak jahat tu kiut muka dia

    BalasHapus
  16. adek kite yg si kecik pon gile tgk cite ni,selalu nia ramadhani blakon jadi anak org kaya n jahat,tapy kali ni die jadi org baik tapy garang tu tetap ada..

    BalasHapus
  17. jeles! x selalu dapat tengok! huahauhaahauahuaahuaha.. =p

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !