Rabu, September 22, 2010

fanpages liyana lunia yang baru.

Selamat petang.

disini saya nak buat pengumuman bahawa esok adalah tahun baru cina (tiba tiba) tak, tak macam ni sebenarnya saya dah semangat membawa berkat untuk mengubah tajuk nama friendpages saya dari liyanaa.com kepada liyana lunia. oleh sebab friendpages adalah salah satu pages paling sombong di alam maya dimana tidak memberi kebenaran saya menukar nama yang lebih gorgeous, saya terpaksaaaaaaa.


motif gambar megan denise fox?
*jengggg,

tiba tiba macam tergantung. marah tak? (T_T) meh sambung balik 'saya terpaksaaaa menukar pages yang baru. huwaaa sayangnyaa tapi terpaksa. er sebab musabab dia macam dulu nak buat tak terfikir hapa pun tapi sekarang dah fikir baik guna nama liyana lunia sebelum dapat kawan seramai 10k orang betul tak? okay betul ;p



jadi dengan tidak malu malu, mari like saya :D HAHAHA over.

// minta maaf sangat sangat menyusahkan kalian T_T sekali sekala kan? kan? kan? :P
okai bai.

9 komentar:

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !