Senin, Januari 10, 2011

Enam pendapat aku terhadap AJl 25.

Selamat pagi.

semua orang sibuk cerita pasal keputusan AJL25. boring lah boring lah, cuba buat benda lain sikit, contoh mcm 10 respon aku terhadap AJL 25 dari sophie baru ah ohsem sikit. JKAH JKAH JKAH oh hai, hari ini saya demam teruk. tekak aku perit bila batuk. rasa macam berdarah sahaja tsk :(

pertama sekali, gua kagum dengan suara black. saya rasa, black adalah LAYAK MENANG VOKAL TERBAIK daripada si hafiz rambut gerbang (okeh sorry ye peminat hafiz dan hafiz sendiri) saya rasa cair sangat dengar lagu sofea jane. OH MUNGKIN TAJUK LAGU SOFEA JANE kot sebab tu tak menang. kesian blacky ku :(

penat i cari gambar blacky. tahu la dia tak femes. tade siapa letak kecuali kak red. tq kak red and hubby :D

kedua sekali, persembahan terbaik sepatutnya memang FT menang lah kan, no compromise . JKAH JKAH JKAH selain black, saya cair dengar lagu hanyut cuma macam kurang feel sahaja. tak tahu apa kurang tapi dalam empat belas lagu tu saya rasa lagu sofea jane sangat lah mantap. oh blacky darlinggg

ketiga sekali, terasa macam terharu bila buah hati yang tak minat lagu orang malaysia ni terus sms, 'b, caller ringtone u menang' okeh fine, saya memang suka lagu Tolong Ingatkan Aku tu, cuma terkejut black dengan faizal tahir kalah T_T wuwuwuw,

keempat sekali, dalam orang cakap lagu Anna Rafali mcm sampah, saya rasa tak. dorang ni pekak kot , memang lah persembahan dia teruk gila kot (?) tapi lagu tu memang best. mendayu dayu sampai haku letak sebagai caller ringtone, sampai fwzQram boleh tahu itu lagu Juara Lagu (LOL)

kelima sekali, entah kenapa rasa nak muntah bila hafiz menang VOKAL TERBAIK padahal bagi aku, yuna , blacky and FT lebih layak lah. dah lah tu, siap dapat tempat ke tiga pulak (T_____T) siapa setuju hafiz tak layak menang sebenarnya? SIAPA SETUJU? hahahahahahahah .

keenam sekali, kepala aku berat gila. badan panas sangat sangat tapi siap menaip guna torch untuk entry ini. doakan saya sihat walafiat. saya jarang demam, kalau dah demam memang mak aih, satu keje tak boleh buat (T_T) tahun 2009 tahun terakhir demam. lama kan tak demam? sakitnya hidungg :(


dan terakhir sekali, cantik sangat yuna semalam. situ siti sana sini pun cantik. saya baru lepas makan ubat batuk. lega nya tekak sekarang dah nak pengsan. lega dapat luahkan perasaan kebengangan sebab black tak menang UWuwuwuw (T_T)

okaithnxbai.

51 komentar:

  1. yeahhh kitepun tak suka and tak sokong hafiz menang. tah pape laaaaa. grrr patut black tawwwww. sedap gila masa dia tarik tinggi suara dia. hafiz menang sebab saket tengkuk. juri kesian. T__T

    heeppp heppp lawa belog. tuka background ehhh. hehehe

    BalasHapus
  2. wohoaaaa !! orang first komen. HAHAHAHAHA first time. *teruja*

    BalasHapus
  3. smoga cepat sembuh ye. :)

    ouh, agree dngn vokal tebaik tu. rsa mcm tak kena bila hafiz mnang. huhu mungkin dah rezeki dia kot. :)

    BalasHapus
  4. siti ziana sharifah aini gak yang menang..hahah..ekceli kan, ana raffali tu org tak suke die menang sebab die tak bape feymes..nak dibandingkan dgn yuna, FT, black ape sume..cube kalau Yuna menang ke, bunkface menang, mesti tak kecoh..kecohhh la malaysia nih

    BalasHapus
  5. hafiz punyer persembahan mantap pd sayer..

    tp lg fokus kt FT. ouh giler dy tp xtgokpom sy tdo hahahaaa

    BalasHapus
  6. lagu ana rafalli best.. tp untuk malam tadi, lebih ramai yg berhak menang kn.. i pun buat ringtone lagu 'tolong igtkan aku'

    hafiz tu act i rse dlm byk2 performance smlm, vokal dia plg cool, mantap, rileks[sy bukan peminat hafiz] ni pendapat je..

    black pon ok.. tapi da bukan rezeki dia.

    FT mmg terbaek la.. persembahan dia mmg slalu mantap.

    Yuna mmg best. tapi xde rezeki beliau mlm td.. sweet kn dia smlm.

    BalasHapus
  7. semoga cepat sembuh k....sedih kos abg FT x mng..hehehe

    ps:sory ek...vokal hafiz mlm td paling sedap saya dgr picing pun xlari..x terijerit2..x tertarik2..smpai terkucil smua..hehehe

    BalasHapus
  8. hafiz mcm xpatut menang je? hihi
    atleast bg la yuna 1 award kan :(

    BalasHapus
  9. i setuju hafiz x layak menang..my hubby streess jer bile hafiz yang menang..hahaahha

    BalasHapus
  10. sedih wooo yuna tak menang, ehh saket kea ? makan ubat rehat cukup yeeee

    BalasHapus
  11. btol~!! sgt ta puas ati tgk AJL..hambar sungguh..

    p/s: rajin2 makn obat k...

    BalasHapus
  12. tak stuju hafiz menang.
    vokal biase je. xmantap mcm black or FT.
    wuwuwuwuwuu. TT________TT

    BalasHapus
  13. @z a n a

    KANNNN? sedappp tak pecah. tak kecewakan saya pun T_____________T

    HAHAHAHA. aah cik, sesuai tak? sebab taknak serabut :(

    // hoi, mengadaaaanyaa AHAHHA

    BalasHapus
  14. @yana zuera

    HAAh kakak ynn kata juri ksian sbb dia baru lepas eksiden kan HAHAHAHA tah pape btul kakak ynn tu wwuwuwuw

    BalasHapus
  15. @❤NazirahMoktar❤

    HAAh best apa lagu tu. suka suka. tp tak suka si hafiz jee HAHA :P

    BalasHapus
  16. @erinn kechiik

    hihi bg sy biasa je T______T sbb ada yg lebih power dr dia tapi takpa, alhamdullilah rezeki org kita tatau kan hihi

    BalasHapus
  17. @kema

    HAHA terima kasih dear <3 ihihi, masing2 ada pendapat kan kan kan? :P

    BalasHapus
  18. @Una Ulala

    ksian yuna :( yuna mmg best lagu cinta sempurna tu mantap sgt

    BalasHapus
  19. @Encik Tikus

    YEP :( tekak bila batuk rasa berdarah je. sakit ah tak larat dh ni. terima kasih ey <3

    BalasHapus
  20. @Khumaera Ismail

    HAAH :( lawak host pun cuma bila FBI spiking je wuwuwuw

    BalasHapus
  21. hye ynn!!
    thanks sbb link entry sophie kat entry ynn.
    Oh T_T terharu.

    anyway, get well soon.

    Black macam makin hensem kan? kan?

    BalasHapus
  22. Mmg terkejut Hafiz menang vokal terbaik sekali gus menang tempat ke3. Huhuu~ FT punya persembahan mmg best! Boleh pulak ada kolam kat situ. Hahaha :P

    Entri terbaru Shag : Ana Rafali tak patut menang AJL25!!

    BalasHapus
  23. suara black memang sangat hebat masa nyanyi lagu sofea jane..

    i heart you black ! ewahh..he he

    BalasHapus
  24. yuna kekasihku.. sayang die x menang semlm.. :(

    BalasHapus
  25. setuju! rina yang dengar online pon rasa macam kalau dari segi vokal, syahir pon oke laaa. black ag oke. bab pesembahan terbaek tak tau mana layak sebab dengar online, bukan tengok. hehe.

    BalasHapus
  26. semoga cepat sembuh..
    minum lah 100 plus byk2.. :)
    ajl?? no comment, tak tgk pun..

    BalasHapus
  27. ringtone Tolong Ingatkan Aku, sms tone Noktah Cinta. :D

    meh layan Tingkap Kaca kt my blog. Tacing.

    BalasHapus
  28. cantek ker camtaek baju yuna tuh???ko sbnrnya saja jer kan...tak bek tau tipu2..

    aku hengat yuna pkai sari...huhuhuu*maap lar fans yuna yerk..sbb dlu pown aku minat yuna...tp..kesian...

    dn persembahan yuna..tak gempak pown, biasa2 jerk..huhhuuuhu

    baru ku pasan, ana rafali comelllll sgt...aku rasa lagu tuh jd hambar sbb dia ada kat dlm sangkar tuh lama sangat..sore dia sgt sedap wey

    aku mematik ingt FT terjun tuh, dpn tuh hanyalah skrin yg dia da record, rupanya2 terjun dlm akuarium!sgt wowwww!!!

    BalasHapus
  29. aku pon pelik hafiz blh mng vokal terbaik although mmg la suara dia sdp kn.

    pe2pon da hbs da ajl. huhuhu :P

    BalasHapus
  30. sy suke FT punye performance!

    even bru lps keluar dr tangki, suare still maintainnnnnn!

    BalasHapus
  31. sekejap aku, sekejap saya, sekejap gua. ahahahaha. mmg masalah dalaman betulla yyn. jkahjkahjkah!

    BalasHapus
  32. org malaysia suka jd juri x bertauliah. lps tu kecoh x puas hati dgn keputusan juri. kdg2 telinga kita dgr mcm sedap, tp maybe persembahan artis tu ada error part vokal ke, pitching ke, irama ke, pfttt, apa2 je la. mana kita tau kan sbb kita x amik kelas muzik. lol.

    BalasHapus
  33. kecik ati aku komen aku dipublish...ke aku xkomen sini lg cakap yuna makin cun sejak kitorg clash?hahahha

    aku br dgr lagu ana raffali nih. wadehel. xsedap lgsung

    BalasHapus
  34. taknak cite psl AJL25 .
    muakkkkkkk ! HAHA

    eh'eh sayam !
    makan ubat + jge kesihatan .
    sekarang musim sakit .
    banyakkan minum air msk .
    kalau boleh 8gelas satu hari .
    lassie boleh kamu mesty boleh !
    get well soon sayam :')

    BalasHapus
  35. setuju..
    suara Black lagi mantap malam tadi..
    best sgt..
    terpegun jap masa dia tarik suara..
    huhu..

    BalasHapus
  36. yea toi ! faizal tahir lyk mng . . tpy mkcik ana tu lak mng . ingtkn juri suma yg mcm teror2 . tpy pilih lagu serr tuh !

    BalasHapus
  37. sesuaiii cantik wehhh. acik ni kretip aww. suma lawa jep ;p

    BalasHapus
  38. Dengki btol kan...da nama pn hati busuk! Apa pla kaitan sora c hafiz tu dgn rambut dia,lantak la dia punya fesyen loooo...nape la org x ambk ko yg jd Jurik...???hahaha,pasal ko lg x layak...klu c yuna tu bkn main lg puji mcm mengagungkan tuhan.da rezeki seseorg tu apa la ko nk bising...wlupn aku sokong Black tp bleh jgak terima rezeki hafiz.

    BalasHapus
  39. cesss..mia terlewat balik smlm ynn..smpai umah tgk siti situ tgh nyanyi,.tros ckp 'mak oiii, lawanye engkau'..seyes baju dia lawa..

    BalasHapus
  40. yunk! sama ah dgn i
    i nak black mng vokal gk
    ;(

    BalasHapus
  41. ...huh...kalo boleh persembahan ngan vokal nak FT yg menang...(tp xblh kan..?) FT mmg sesuai...

    Yuna mmg layak utk menang vokal...

    yg lain...no komen...huhu...peace...

    moga ynn cepat sembuh, itu hanya ujian kecil dari Nya....:)

    BalasHapus
  42. Liyana, tak care, makan ubatan moga cepat sihat tau =)) InsyaAllah

    oke, SETUJU! SETUJU sangat, sePATUTnya Hafiz takleh menang, lirik dia dengan lagu tak best pon, yang best sikit pon time dia tembak diri tu, huhh giler I panic, hehh apakah. Mcm real jea kan.

    Kecewa sangat FT kalah. Penat jerit sorak nama FT. FT. FT. ily. ily. ily.

    Lagi kecewa bila Black tak menang vokalll! Vokal dia gila mantappp! ;'(

    kecewa.

    BalasHapus
  43. saya sangat suka black dan lagu sofia jane.inagatkan dia menang..T__T

    BalasHapus
  44. yana rase hafiz layak menang.kawalan vokal die mantap la(ceh ckp cm taw je pasal vokal² ni.haha.)tp personally mmg ase die deserve it.yana x minat hafiz.mmg nk sgt faizal menang, tp ble dengar hafiz nyanyi mmg da bole agak die menang vokal terbaik ;-)

    BalasHapus
  45. spatotnye yuna =.=
    btw , hope shepadd sehad oke ?

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !