Selasa, Agustus 03, 2010

Makan Makan dekat Pizza Milano One Utama.

selamat malam.

hihi malam malam macam ini ada tak terasa lapar? ada tak ada tak? kalau terasa lapar mari lah tambah lagi rasa itu dengan entry hebat ini ( HAHA hebat apa engkau cakap ni T_T) tapi tak apa, duduk sekarang kita nak pergi meneroka Pizza Milano malam ini. ( aku cari website dia tak jumpa pulak T_______T)


meatball bolognese anyone?
siapa pernah makan dekat Pizza Milano? (er awak, Pizza Hut saya tahu lah T_T) ini first time saya pergi duduk dekat Pizza Milano One Utama tahu? selama ini macam jalan tepi dia, buat muka angkuh tak pandang PM langsung sampai kan saya perasan waiter dia buat muka comel suruh saya masuk PM makan makan dekat situ.( saya tipu, jangan percaya :P )

lastly, encik gula cakap mari lah cuba try test makan dekat sini sebelum tengok cerita garam. sebenarnya saya pernah sekali makan take away PM ini, tapi masa itu cuba makan pizza dia, memang nice. sedap gila tapi kali ini saya tidak mahu makan pizza dia, saya mahu makan gambar dekat atas itu AHAHA T_____T

saya order meatball spagheti bolognese (rm 8.80) kot nama dia, meatball dia macam tak nampak sangat tapi memang sedappp gila ( cairr, teringin lagi T_T) tak rugi saya order. memang delicicicousss gila. spageheti dia banyak and murahhh, meatball ada 6 biji tak silap. besar gilaaaaa


seafood, ada udang, ada sotong, tak ada ketam, tak ada kerang (?)
encik gula order pizza seafood supreme ( rm9.90) , boleh lah sebab saya tak berapa suka pizza bercirikan seafood, tapi dia dah order, kita tumpang nom nom nom lah kan LOL. oh air paling murah adalah berciri soft, lembut air dia. (T_T) rm2.50 sahaja. saya minta mirinda strawberrry and encik gula minta coca cola (T_T)


hai encik gula, suka ya awak makan spageheti saya?
tak apa, lepas ini boleh mintak encik gula belanja and nak order banyak banyak lagiii HAHAHAHAHHAA
sila cuba kalau mahu tahu.
tapi ada yang tak best, saya tak suka waiter dia sibuk jadi bodyguard tepi meja . sibuk lah tak ada privacy bagi aku. HAHAHA T__T tapi service diaorg bagus, mayb sebab itu kot guna nya jadi bodyguard LOL nxt time sila mainkan violin ka pinano ka.
but saya ada baca beberapa komen blogger yg dh makan dekat PM ini, yang ini paling jujur saya penah baca LOL no wonderlah tak ramai orang yang makan dekat situ, kalau tengok PH memang laku habis. pfft tapi spageheti dia memang terbaik :D
♥ okai bai.

13 komentar:

  1. LAPO~~~~.. Kena try nih.. Tapi Aku tak pernah g One utama lagi.. Hahaha

    BalasHapus
  2. yang... mana sedap PM ka PH?? hihi...
    nasib la kat sini teda PM

    BalasHapus
  3. @WZulhilmi

    JOM LAH KITA DATINGGGGG NANTI SAYA BAWA AWAK BERSIAR SIAR DI WANG UTAMA eh silap, ONE UTAMA HAHA T_________T

    BalasHapus
  4. @a d r e y n i e e l i s y a

    HUAA i tak tahu mana lagi sedap, dua dua pun sama sedap lah T____________T tapi skrg PH ada keluarkan pizza baru, meatball jugak. hwaaa nangis nangis T_T

    PM ni tak femes betul lah HAHA

    BalasHapus
  5. tgk nasib la... hari tu i ada makan mmg tawar dia punya cabonara...

    tapi others sedap mcm pizza dia !! tak silap ada in my old blog !!

    BalasHapus
  6. saya tak pernah makan lagi
    tapi mmg nmpk sedap

    \\
    eh muka encik gula awak sgt comel lak

    BalasHapus
  7. saya tak pernah makan lagi
    tapi mmg nmpk sedap

    \\
    eh muka encik gula awak sgt comel lah

    BalasHapus
  8. banyak mayonis tu
    bestnyer...
    nyummm nyummm

    BalasHapus
  9. nak g juga lah.. sedap sgt nampak nya..

    BalasHapus
  10. tak buleh belah lah,,lapaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

    BalasHapus
  11. walaweiii nampak sedap tue kat belah mana yer??? nak cuba la

    BalasHapus
  12. memang sedap yer..harga dia pun sedap kot..kena try nie..

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !