Jumat, Oktober 01, 2010

Entry terbaik, peserta L untuk Liyana, Blackberry Torch :)

Selamat malam.

diwaktu entry ini diterbitkan, saya dengan hud hud and my baby , raracandyfloss tengah menghadiri satu event exlusive sangat pelancaran blackberry torch dekat bukit bintang. YAHOOoOOooO minggu lepas dapat invitation untuk iphone 4 but tak pergi coz rara still dekat jb lagi.

btw entry ringkas ini sebagai penutup keluh kesah peserta L untuk Liyana yang sakan menulis entry memuji beliaau ( saya, liyana tu ) heee, rule untuk entry adalah senang, hanya tulis apa yang anda suka / tidak suka dia.

ramai yang menyukai saya (terharu) menyukai header aneh saya (terharu) entry merapu yang panjang lebar tak ada noktah sebab saya malas letak noktah (terharu) nama liyana lunia (terharu) and ada juga yang delete entry mereka mungkin sebab malu atau segan atau er entah saya pun tak tahu kenapa T__T tapi tak apa, saya hargainya semua orang adalah pemenang bukan pengalah.

jadi, pemenang entry terbaik yang memang terbaik sekali baca je dah terkentut sebab angin kus kus menyerang sambil bergelak secara rakus adalah



nurainhassan


dan pasangannya



fitrihadidotcom

HAHAHAHAHA, aku baca entry dorang terus kejang perut. kuang asam betul dedua kutuk hebat gila (T_T) sebab itu saya rasa diaorang memang terbaik lah HAHAHAHA so, both of you please email me your alamat and tunggu lah dalam masa seminggu dua ini okay? ;)

but BUT but BUT , to those yang rasa beliau adalah tidak bertuah, anda sangat salah seriusli because anda semua adalah yang bertuah sebab mempunyai kesungguhan untuk menjoinkan diri ke dalam contest L untuk Liyana. PLEASEEE, tolong lah semua yang join this contest, bagi alamat anda di contact me. PLEASEEEEEE . secepat mungkin sebab saya akan memberi seprais kepada semua.
pemenang Galeri gambar L untuk Liyana, siapa yang rasa tak bagi alamat lagi, pelis bagi cepat. kang i mengamuk karang LOL
okai bai.

14 komentar:

  1. terasa cam nak bagi gak la alamat i kat contact me tu. leh tak? :P

    Mahu Isteri Bekerja Atau Suri Rumah Sepenuh Masa?

    BalasHapus
  2. entri Kak Nurain tu mmg superb arhh =D

    tapi yang fitrihadi tu takbaca lagi

    BalasHapus
  3. hahahaha(eh kenapa gelak tapi sebenarnye tengah terharu)
    terima kasih syg!
    menang jugak akhirnye
    huwaaaaaaaaa
    nak bg alamat kt sini boleh x?
    ;p

    BalasHapus
  4. hahaha.dah agak dah.kan betul aku ckp si ain nie semangat kutuk ko ari tuh.hehehe

    BalasHapus
  5. dah baca kedua2 entry tu.. mmg best.. :)..Congrats!!

    BalasHapus
  6. event BB ?
    huh . jangan jeleskan i :(
    nk etottttttt ~

    BalasHapus
  7. gua nak pi baca sekarang. HAHAHA

    BalasHapus
  8. memang suka giler dgn entri ain! i pun tergelak besar bile baca entri dia..hahahaha..

    BalasHapus
  9. teheee, tak sempat nak balas semua sebab satu hari busy T____T congratsss semua peserta L untuk Liyana ;)

    BalasHapus
  10. ayakkk ruuginyaaa i tak join :'(

    BalasHapus
  11. tahniah pada si pemenang.hehee.mahu baca kiah diorang!

    BalasHapus
  12. hehee. kak mcm mana nak tingkat kan senarai followers? perghh al kisah kaurang kaurang hebatt sungguh bilangan followers. aww jealous saya :( tade ke rasa nawaituu nak promote link saya? keh keh keh. metacehhhh

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !